_tHokA_ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Mine coolermaster vifter på HHD modulen på stackern begynner å bli slitene så jeg skal bytte de ut. Har sett en del på SilentX viftene de selger på Microplex. Men finnes det andre som er bedre, luft/støy? SilenX vifte, "iXtrema PRO", 120mm Motor Strømforbruk : 0,18 A Effektforbruk : 2,16 W Nominell spenning : 12 V Driftsspenning : 8 - 14 V Luftmengde : 122 m³/time Turtall : 1400 o/min Støynivå : 14 dB(A) Turtallsavlesning : Ja Lagertype : Hypro Eneste kravet jeg har er at vifta skal være så lydløs som mulig, og dra mest mulig luft. Men det som gjør meg usikker er dette: NB: Vi gjør oppmerksom på at reellt støynivå på SilenX-viftene derssverre ligger et godt stykke over det produsenten oppgir, med mulig unntak av 40mm- og 60mm-modellene. Endret 11. januar 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
eggi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Her har du en god tråd angående valg av 120mm vifter Jeg kjøpte meg nettopp 4 stk 120mm yate loon vifter fra nexfan.com, totalt kom det på 30$ inkl frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå