Perazzi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg vurderer å melde meg på et kurs (ITIL Foundation med sertifisering) som holdes av kurstilbyderen Confex. Kurset varer i 3 hele dager og avlsuttes med en eksamen siste dag. Består du denne eksamen får du et sertifikat,"ITIL Foundation Certificate". Noen som har tatt dette kurset? Endret 11. januar 2007 av iggipop Lenke til kommentar
llth Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg vurderer å melde meg på et kurs (ITIL Foundation med sertifisering) som holdes av kurstilbyderen Confex. Kurset varer i 3 hele dager og avlsuttes med en eksamen siste dag. Består du denne eksamen får du et sertifikat,"ITIL Foundation Certificate". Noen som har tatt dette kurset? 7698902[/snapback] Har ikke tatt det selv, men kjenner til at en leder i Statens lånekasse har tatt kurset der. Og han virket fornøyd. Vurderte det selv, prisene deres er hyggeligere enn hos f.eks. syscom.no, som også har kurs i ITIL Jeg stilte et lignende spørsmål for en stund siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...st=0&p=7702449& Endret 11. januar 2007 av llth Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har tatt ITIL kurset og besto eksamen. ITIL er et svært nyttig rammeverk for bedrifter. Tror det er liten vits i og ta denne sertifiseringen hvis ikke bedriften har som mål i og innføre ITIL. Kurset er ganske bra, men det kan bli litt tungt i lengden, i og med at alt foregår på engelsk. Kan anbefalle kurset på det sterkeste...lykke til Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Har tatt ITIL kurset og besto eksamen. ITIL er et svært nyttig rammeverk for bedrifter. Tror det er liten vits i og ta denne sertifiseringen hvis ikke bedriften har som mål i og innføre ITIL. Kurset er ganske bra, men det kan bli litt tungt i lengden, i og med at alt foregår på engelsk. Kan anbefalle kurset på det sterkeste...lykke til 7733549[/snapback] Foregår eksamen skriftlig? Avkryssningsoppgaver, eller? Hvor mange riktige svar må du ha for å bestå eksamen? Lenke til kommentar
powerslave Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er skriftlig multiple chois oppgaver. 40 spørsmål, min 85% riktig for og bestå. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Da har jeg meldt meg på kurset Multiple Chois oppgaver er bra, men er de riktige svarene opplagte i den forstand at man med litt tankegang kan se hva som må være riktig og hva som absolutt ikke er riktig i forhold til spørsmålet? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Er det tillatt å bruke hjelpemidler under prøven? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ingen hjelpemidler er tillat. Hvertfall ikke der jeg tok denne sertfiseringen. (HP Kurssenter) Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg er ferdig med kurset, bestod eksamen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå