Gå til innhold

ITIL Foundation Certificate


Perazzi

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å melde meg på et kurs (ITIL Foundation med sertifisering) som holdes av kurstilbyderen Confex. Kurset varer i 3 hele dager og avlsuttes med en eksamen siste dag. Består du denne eksamen får du et sertifikat,"ITIL Foundation Certificate". Noen som har tatt dette kurset?

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å melde meg på et kurs (ITIL Foundation med sertifisering) som holdes av kurstilbyderen Confex. Kurset varer i 3 hele dager og avlsuttes med en eksamen siste dag. Består du denne eksamen får du et sertifikat,"ITIL Foundation Certificate". Noen som har tatt dette kurset?

7698902[/snapback]

 

Har ikke tatt det selv, men kjenner til at en leder i Statens lånekasse har tatt kurset der. Og han virket fornøyd. Vurderte det selv, prisene deres er hyggeligere enn hos f.eks. syscom.no, som også har kurs i ITIL

 

Jeg stilte et lignende spørsmål for en stund siden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...st=0&p=7702449&

Endret av llth
Lenke til kommentar

Har tatt ITIL kurset og besto eksamen. ITIL er et svært nyttig rammeverk for bedrifter. Tror det er liten vits i og ta denne sertifiseringen hvis ikke bedriften har som mål i og innføre ITIL. Kurset er ganske bra, men det kan bli litt tungt i lengden, i og med at alt foregår på engelsk. Kan anbefalle kurset på det sterkeste...lykke til :D

Lenke til kommentar
Har tatt ITIL kurset og besto eksamen. ITIL er et svært nyttig rammeverk for bedrifter. Tror det er liten vits i og ta denne sertifiseringen hvis ikke bedriften har som mål i og innføre ITIL. Kurset er ganske bra, men det kan bli litt tungt i lengden, i og med at alt foregår på engelsk. Kan anbefalle kurset på det sterkeste...lykke til :D

7733549[/snapback]

 

Foregår eksamen skriftlig? Avkryssningsoppgaver, eller?

Hvor mange riktige svar må du ha for å bestå eksamen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...