Tinniman Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei. Ville bare informere om at jeg akkurat sitter å skriver på min nye 4150!! Akkurat så flott som jeg ønsket. Det tok 10 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den, så jeg er fornøyd. Nesten 9, siden jeg bestilt kl kvart i fire. Fantastisk skjerm og et meget godt tastatur. Skal sjekke den på et par spill i kveld. Tinniman Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Så fint at du er fornøyd med din inspiron 4150. Hvor mye ga du for den? Jeg har også en 4150, men kan ikke si at den takler spill i det hele tatt. På windowsprogrammer er den ypperlig...synes kanskje oppløsninga på skjermen er for stor, ikoner og tekst blir litt lite. Men er glad jeg ikke valgte storebroren i8200, den er så mye tyngre. Jeg ga 18500 for min inkl bæreveske. Lenke til kommentar
mezz Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg ga 16 400 for min. Inkl rucksack. (1,7ghz - 1x512mb - ATI 32mb - 40gb - combo24x8x8x24 - SXGA+). Droppet floppy - tror heller jeg går for slik USB-pen + evt en USB-floppy om behovet melder seg. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hvordan synes du din inspiron 4150 er på spill? Hva slags spill har du prøvd? vet du om unreal tournament 2003 vil kjøre glatt? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg skal betale min snart, men fader'n (som skal ordne papirene) er usikker på om det er utenlandsk kontonr. Noen som vet hvor pengene går hen / og om det faks nummert oppført er norsk... *gleder meg hemningsløst* Lenke til kommentar
wobber Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg har spillt nesten gjennom battlefield 1942 med min 4150. Det går litt tregt å laste levlene, men grafikken er mer enn grei nok til å spille på... har ikke prøvd andre spill... jeg er fornøyd med min 4150 (",) Lenke til kommentar
lokel Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har spilt 1942 og Nolf2 demoen. Begge disse spillene går glatt. sliter med Gta3, men det tror jeg ikke har noe å si med hardwaren å gjøre. Her er det noe annet tull. Håper likevel noen slipper en "bedre" driver for Radeon M7 kortet Lenke til kommentar
Tinniman Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Hei der ute 1.7 ghz 256 ddr ram 32mb radeon 7500c 40 giga 5400 rpm cddvdbrenner floppy Betalte 14430,- med floppyen. Billig! Spill: Tactical OPS ( unreal engine) 1400x1050 Alt på maks Knirkefritt Ghost recon 1024x768 Alt på medium Knirkefritt GTA Testet bare på laveste. Fikk ikke skiftet fordi jeg mangler skrolling mus Knirkefritt Diablo 2 Maks oppløsning (800x600) Knirkefritt. Dette klarte ikke mitt gamle gforce 200mmx Photoshop 7 og 3d studio max 4 gikk som en drøm(jobben) Jeg stod å vippet mellom en inspirion 8200 fordi den hadde 64 mb ram 9000 kort, men falt for denn siden var lettere. Det skal jo en laptop være. Angrer ikke et sekund. Kjøpte en knallstilig væske fra claes olson som den passet perfekt i. 200 kroner. Har bare funnet 1 minus og det er høytalerene, som er skikkelig dårlig. Mye bedre på min gamle armade m700. Tinniman Lenke til kommentar
lokel Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 18:43, skrev Tinniman:Hei der ute1.7 ghz256 ddr ram32mb radeon 7500c40 giga 5400 rpmcddvdbrennerfloppyBetalte 14430,- med floppyen. Billig!Spill:Tactical OPS ( unreal engine)1400x1050 Alt på maksKnirkefrittGhost recon1024x768 Alt på mediumKnirkefrittGTA Testet bare på laveste. Fikk ikke skiftet fordi jeg mangler skrolling musKnirkefrittDiablo 2Maks oppløsning (800x600)Knirkefritt. Dette klarte ikke mitt gamle gforce 200mmxPhotoshop 7 og 3d studio max 4 gikk som en drøm(jobben)Jeg stod å vippet mellom en inspirion 8200 fordi den hadde 64 mb ram 9000 kort, men falt for denn siden var lettere. Det skal jo en laptop være. Angrer ikke et sekund.Kjøpte en knallstilig væske fra claes olson som den passet perfekt i. 200 kroner.Har bare funnet 1 minus og det er høytalerene, som er skikkelig dårlig. Mye bedre på min gamle armade m700.Tinniman Høres jo akkurat ut som meg jo. Har testet akkurat de samme spillene. kjøpte meg også denne vesken fra Chlas olson til 200. Er VELDIG fornøyd med denne.Liten og nett og god polstring. Valgte 4150 fremfor 8200 pga vekta og tykkelsen. Leide meg en DVD og så den i 1400 +1050 oppløsning! Sylskarpt bilde med super flyt. Beste jeg har sett! Lyden i høytaleren er ikke bra som sagt men med headset blir det ikke bedre! Lydkortet på denne maskinen er mye bedre en LIVE kortet på min stasjonære. hørte lyder i 1942 Battlefield som jeg ikke hadde hørt før!.... Lenke til kommentar
mezz Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Åååh! Jeg blir gal! Jeg vil ha den NÅ! Umiddelbart! *desperat frust* Den skal visst komme til Oslo i morgen (i følge ETA'n). Og den har stått på "Shipment etellerannet -DK" i 2 dager nå. Det som irriterer meg mest, er at i morgen har jeg overhodet nada mulighet til å stikke på Alnabru og hente den selv, da det stenger der kl 16. *dobbeltfrust* Lenke til kommentar
lokel Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 00:44, skrev mezz:Åååh! Jeg blir gal! Jeg vil ha den NÅ! Umiddelbart!*desperat frust*Den skal visst komme til Oslo i morgen (i følge ETA'n). Og den har stått på "Shipment etellerannet -DK" i 2 dager nå. Det som irriterer meg mest, er at i morgen har jeg overhodet nada mulighet til å stikke på Alnabru og hente den selv, da det stenger der kl 16. *dobbeltfrust* Når det stod at min hadde ankommet Alnabru stod det forstatt ETA om 2 dager!! Ringte Dell som gav meg nummeret til Arvegods *host* Linjegods mener jeg. De hadde ikke fått den. De satt meg over til lageret som satt meg over til en som satt meg over til en annen....og litt frem og tilbake der. MEN poenget er at hvis du maser på de (for ja de er litt treige) så får de rompa gir. Så, han mannen som satt meg over til han mannen ringte meg opp igjen og sa at de var hos meg om 2 timer! :smile: Nå hører det med til historien at jeg ventet i 26 dager 5 timer og 42 minutter på denne greia. Skulle bare mangle om de ikke fikk ræ** i gir. Lenke til kommentar
mezz Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Joda. Greit nok det. Hadde det ikke vært for at Schenker nå har "mistet" en av mine kolli i Danmark, slik at kolli#1 nå ligger og venter der på den forsvunnede kolli#2 (av ren sympati, mon tro?).. Var i hvert fall det jeg fikk høre av Dell-gjengen. Akkurat dette jeg hadde håpet på å unngå. *sigh* Lenke til kommentar
lokel Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Veeel.....ikke for å ta motet vekk fra deg. Men det var akkurat det som skjedde med meg og. Måtte ta en bestilling til. nye dager og vente. Fikk oppgradert prosessssoren et hakk som trøst...(1,8) Men alt der der er lagt bak meg nå. Fikk være med i krise-psykiatri..... Espen Lenke til kommentar
oceana Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 gargh, jeg har det enda verre, jeg har ikke betalt min ennå, for fader'n syns complete care var unødvendig, så jeg fjernet dette, og nå er han på møter og alt mulig, slik at han får ikke ordnet med betalingen som jeg skulle gjøre gjennom han.... sier som mezz; *sigh* fordelen er at jeg sannsynligvis kommer til å stå i matta og fysikk hvis jeg IKKE får den, faren for nerding til tusen er stor...:smile: Lenke til kommentar
mezz Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg går jo rundt med et håp om at det mystisk forsvunnede kolli er sekken, og ikke pc'en. Er Schenker et snuskete selskap, eller? Går da ikke an å "miste" verdifulle datamaskiner i øst og vest. Får høre med Dell om dette tar veldig lang tid, så får jeg ymte frampå om evt oppgradering. Ser bare ikke helt hva jeg evt skal oppgradere. :I Lenke til kommentar
Tinniman Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Testet gta 3 på høyere oppløsning og det ser ut til at den begunte å stange litt på 1024x768 Tinniman Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har noen av dere prøvd unreal tournament 2003 på en I4150? Noen spill dere IKKE får kjørt på en I4150 ? Bruker dere andre drivere enn de som var installert når dere fikk maskinen? Dude80. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Har lett en del og finner ingen andre drivere som kan benyttes. Dells drivere funker utmerket de, bortsett fra at det er litt kjipt at dette kortet yter dårligere enn hos andre produsenter. De fleste spill som har kommet til nå går greit på min 4150 (ikke nødvendigvis alltid i høyeste oppløsning men..). Uansett er det ingenting å satse på dersom du skal spille f.eks. Doom 3 når det kommer, da bør du nok minst ha Radeon 9000 (mulig det er så vidt det holder også.... Lenke til kommentar
Tinniman Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Hei. Unnskyld meg, men det er ikke meningen å være frekk, men hvis det er noen som har tenkt å kjøpe laptop for å spille spill, så anbefaler jeg heller en stasjonær. Ta det heller som en bonus at de kan kjøre spill pent og pyntelig. Helt enig at det er herlig å koble av med et spill eller en Divx på reise, men man sitter ikke på cafe å runder doom 3 på en laptop. Tinniman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå