Pinocchio Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei.. Lurte på å kjøpe meg en widescreen skjerm til rundt 2-3 tusenlapper. Den bør kunne kjøre en del tunge fps spill, samt ha ok kontrast og fargegjengivning. Noen som har noen kommentarer til widescreen vs. vanlig skjerm når det gjelder gaming? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Widescreen er flott til gaming, uten tvil, men støtten for ws oppløsninger er ganske mangelfull. Hva som er best til spill av ws og "vanlig" er vanskelig å si, du får spørre deg selv hva du liker/tror du liker. Endret 11. januar 2007 av watercool:) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 kaster paa et tillegss spm.. er det stor forskjell mellom 300:1/700:1/3000:1 i kontrast? utenom opploesning og respons tid, hva boer man se etter naar man skal handle ny LCD skjerm? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Lurer inn eit spørsmål og. Viss spelet ikkje støtter WS oppløsning, strekkes bilde automatisk eller kan du kjøre med svarte kanter f.eks? Lenke til kommentar
Pinocchio Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Noen som har en spesifikk skjermanbefaling. Hvilket merke og modellserie er regnet for å være toppen på haugen uten å matte pantsette huset? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg er fornøyd med min Dell 2005FPW. For spillstøtte og triks for å få ws til spill, kan du sjekke ut Wide screen gaming forum Endret 13. januar 2007 av baronKanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå