sforum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 FIler som heter "system" og "sam" eller som har filendelsen .sys ? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 De filene har ingen filendelser. Men ja. Filene "system" og "sam" Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 denne så grei ut å ha i mine innlegg.. har lest dette før, men har ikke hatt ordentlig bruk for det før nå nylig.. takker Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sorry for bump, men Knoppix virker ikke som om den finner C:. Når jeg åpner den hdd som ligger på desktoppen får jeg sånn feilmelding om at den ikke har spesifisert filsystem eller noe. Tips? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har du harddisken på en S-ATA disk? Er du uheldig kan det være at knoppix ikke har støtte for s-ata kontrolleren din, men da skal du være skikkelig uheldig =/ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det virket som alt gikk mot meg i natt, så jeg ga opp alt og reinstallerer windows. Virker som den letteste måten etter å ha knottet i knoppix i nærmere 5 timer i går. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Min erfaring er at Knoppix ikke er i nærheten av så oppdatert på drivere som det Ubuntu er. Prøv Ubuntu i stedet for og kjør passordprogrammet derfra. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kjørte en reinstall på windows, så ordna det seg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Må gjøre dette her nå, og prøver den linken som Ondskapen skreiv. Men jeg skjønner pokker ikke hva jeg skal gjøre når den har boota fra cden. "VFS: Insert root floppy and press ENTER" ?? Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvorfor stresse med 2 CD`er når du kan bruke ERD Commander? Måtte hjelpe broren til en kompis for en stund siden når han hadde glemt passordet sitt på kontoen. Var bare å fjerne passordet. Gå inni XP og sette nytt passod. Ikke noe stress og veldig enkelt. Gjort i løpet av 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Freespire er et gratis linux-basert os som booter fra cd. kan være greit hvis du skal ha ut dokumenter og epost. Du laster det ned herfra, brenner det på en cd og booter fra den. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Joda. Den bruker jeg innimellom jeg å. Har FreeSpire liggende her, bruker Mutagenix, FreeSpire og ERD Commander når jeg skal fjerne passord eller filer som jeg ikke får ordna i vanlig Windows. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Joda. Den bruker jeg innimellom jeg å. Har FreeSpire liggende her, bruker Mutagenix, FreeSpire og ERD Commander når jeg skal fjerne passord eller filer som jeg ikke får ordna i vanlig Windows. 8538428[/snapback] Er Mutagenix, Freespire og ERD Commander nesten akkurat det samme? Altså. Boote fra cd, linux, gratis osv... Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 FreeSpire, Mutagenix og ERD Commander er IKKE det samme. Mutagenix er bassert på en Linux Distrobusjon som heter Slackware. ERD Commander er en Windows XP Bassert LiveCD den er veldig enkel å bruke. FreeSpire er tja, hva skal man kalle det? LiveCD. Det er jo på en måte en Linux distro da. Hvis du skal flytte filer imellom NTFS Partisjoner og det ikke går når man er i Windows så er det enkleste å bruke ERD Commander, men denne er dyr. De 2 andre er gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Back|Track er jo også et alternativ bår det gjelder liveCD'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå