KeyanZa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du er 17år. skal du få deg kjæreste som skal holde så må du være deg selv. ikke vitsi å forandre alle ting eller?? høres ut som du skal igjennom en totalforandring jo.. være deg selv så går det nok bra Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du er 17år. skal du få deg kjæreste som skal holde så må du være deg selv.ikke vitsi å forandre alle ting eller?? høres ut som du skal igjennom en totalforandring jo.. være deg selv så går det nok bra 7701640[/snapback] Han liker jo ikke stilen han har og sveisen han har så han må da få lov til å bytte over til en stil han liker. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det går nok bra.. Noen nye klær, ny hårstil, litt god parfyme, da har du damene vettu Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ja kjøpe seg nye klær å ta seg en frisørklipp er jo greit, men syns det høres ut som han skal forandre alt, personlighet osv.. kjøpt deg noen klær som du liker, klipp deg, ellers hver deg selv Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ...ellers hver deg selv 7701773[/snapback] Ja, tror man blir en ekte casanova ved å være seg selv. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du er 17år. skal du få deg kjæreste som skal holde så må du være deg selv.ikke vitsi å forandre alle ting eller?? høres ut som du skal igjennom en totalforandring jo.. være deg selv så går det nok bra 7701640[/snapback] Først og fremst så heter tråden: "Prosjekt Casanova: Hjelp meg til total makeover", merk total. For det andre, selvforbedring skader ingen. For det tredje "vær deg selv" er det enkleste rådet i boken å gi ut, hvis du ikke har hatt suksess med det før, hvorfor skal det samme fungere? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vel hvis han tar det beste med seg selv og beholder det og bytter ut alt det "dumme" så kan han vel enda "være seg selv" ganske mye. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er akkurat det jeg mener, men skal ikke gå over stokk og stein og forandre alt som er bra med en. Det er alltid noe bra ved et enkelt individ. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ingenting som heter å være seg selv. Ser heller ingen problemer med å forandre seg litt...særlig ikke om det ikke fungerer sånn det er. Selv hadde jeg det passe kjipt både på barneskolen og ungd. skolen (vil ikke gå nærmere inn på det), men jeg bestemte meg for å gjøre noe med det (var for det meste meg som var problemet, ikke andre), så jeg forandret meg (ikke klær, utseeende osv, men personlighet og tankemønster) og har det noe mye bedre på alle måter. Er ikke jeg meg selv lenger? Endret 11. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ingenting som heter å være seg selv. Ser heller ingen problemer med å forandre seg litt...særlig ikke om det ikke fungerer sånn det er. Selv hadde jeg det passe kjipt både på barneskolen og ungd. skolen (vil ikek gå nærmere inn på det), men jeg bestemte meg for å gjøre noe med det (var for det meste meg som var problemet, ikke andre), så jeg forandret meg (ikke klær, utseeende osv, men personlighet og tankemønster) og har det noe mye bedre på alle måter. Er ikke jeg meg selv lenger? 7701922[/snapback] Jeg vil si at du er deg selv, men du har funnet ut hva du gjør feil med f. eks kvinner/jenter og du bruker en annen metode. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ingenting som heter å være seg selv. Ser heller ingen problemer med å forandre seg litt...særlig ikke om det ikke fungerer sånn det er. Selv hadde jeg det passe kjipt både på barneskolen og ungd. skolen (vil ikke gå nærmere inn på det), men jeg bestemte meg for å gjøre noe med det (var for det meste meg som var problemet, ikke andre), så jeg forandret meg (ikke klær, utseeende osv, men personlighet og tankemønster) og har det noe mye bedre på alle måter. Er ikke jeg meg selv lenger? 7701922[/snapback] Du har funnet deg selv for å si det sånn. Som de sier: forandring fryder Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Det er jo en måte å si det på, men jeg mener; er det noe som ikke fungerer så ikke gå rundt hele livet ditt og "vær deg selv" som alle sier. Gjør noe med det. Akkurat som trådstarter gjør. Nå handlet ikke mitt tidligere problem så mye om jenter (muligens litt), men det har egentlig ikke så mye å si, siden jeg tipper løsningen er ganske lik. Jeg brukte forresten over 1 år på "forandringen" min, så vær tolmodig. btw; dette var egentlig ikke noe jeg hadde planer om å fortelle her på forumet, da jeg egentlig ikke tror noen vet at jeg har hatt problemer med meg selv og at jeg har aktivt gått inn for å forandre meg. Ble bare litt revet med her... Endret 11. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Personlig så gikk jeg igjennom forandringene slik: Barneskolen: innestengt nerd Ungdomskolen: mindre innestengt nerd, men mer "niceguy", "la oss være venner" Videregående:smånerd, men jeg har fortstått hva jeg har gjort feil med jenter opp igjennom årene. Jeg sier ikke at jeg er noen mester i å sjekke jenter, for det er jeg ikke, men jeg har funnet ut hva som fungerer, og newsflash "bare vær deg selv" fungerer som oftest ikke. Hjelpemidler: Venninner, PDF/E-Books/DoubleYourDating/MysteryMethod, prøv og feil metoden. Endret 11. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Nei , det er vel kanskje ikke anbefalt å "være deg selv" , men til grader syns jeg det er veldig riktig - men kommer ann på personen det er snakk om. Utifra internett, så kan ikke jeg si om trådstarter er en slik nevnt person, men for de som er en slik person, som har jevnt over draget, kanskje vanlig almennkunnskap og er på den "normale" linjen - (Jeg orker ikke definere Normal , det blir en enorm og endeløs diskusjon ut av det. ) Så ser jeg ikke noe galt i å være seg selv - med en anelse vri på seg ? Altså, å være bestemt på at du ikke liker det , å det, å det osv. har ingen fremtid, men å være seg selv, gi meninger - ærlig om hva man liker å ikke liker, så går det faktisk, men får man motstridene argumenter for en ting, så er det jo lov å endre seg, å da er det ikke bare snakk om en mening om en matriell verdi , men heller en holdning og syn. + siden av det hele , er at man ikke havner i den tåplige "venne forholdet" som alle prater om Når du har pratet nok med damene , så gir man et lite nådestøt, og merker om tankene er gjensidige - Jeg tror neppe jeg ønsker å si hva det nådestøtet går utpå.. :Jeg går i en klasse med bare damer, å alle spør hvorfor jeg ikke har fått meg noe , tsshh ( Nei, jeg sier ikke at jeg kommer til å få meg ligg Svampen ! ) Xtra; Har faktisk E-Books og PDF filer om sjekking hjulpet deg på sjekkinga ? Endret 11. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Er ikke jeg meg selv lenger? 7701922[/snapback] Faktisk, tanken har streifet meg også. Jeg tar humoren og litt av tankegang og ellers dårlige uvaner av andre venner, å jeg endrer stadigvekk humoren og det nevnte over, dette gir meg følelsen av å ikke være meg selv, selvom det er ubevisst det jeg gjør. Husker du hvordan du var før du forandret deg ? Det gjør nemlig ikke jeg. Endret 11. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Husker ikke hvordan jeg var akkurat, men husker mye av tankene og drit jeg hadde i hodet. Var nok mer stille og beskjeden også. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) vel si det sann da du finner en jente som liker deg slik du ser ut til å være, sant? for du har prøvd å forandre en del ting på deg, så går tiden å du finner tilbake til deg (selv) litt etter litt, hva da? da sier hun men du har forandret deg slik, fra den flotte fyren som var så posetiv osv osv vis dere skjønner, seff kan mann forandre på små ting, klær, hår, trening, det har mer med holdninger å gjøre, men å forandre personlighet for å bli mer populær. for at jentene skal like deg mer? nei takk, derfor sier jeg være deg selv, har du uvaner som bite negler, pille nese, være litt ufin, ja prøv å slutt med det, handler om å ta deg sammen, men du er altid deg selv der inne, seff kan du forandre på det ytre... menmen, sier bare min mening jeg Endret 11. januar 2007 av KeyanZa Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hurt: Ja E-books hjelper stort. Disse har hjulpet meg en del: Double Your Dating (David DeAngelo) Venusian Artists Handbook (Mystery ~ Erik Von Markovik) Seduction Blueprint (Neil Strauss ~ Style) The Game (Neil Strauss) The Game er mer en underholdningsfortelling enn et direkte læremiddel, men den funker den også. Endret 11. januar 2007 av Xtra Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 I ungdomstiden forandrer man jo seg mye uanset hva som skjer, det er da man bruker tid på å finne seg selv, i know i did; Barneskolen: Fyren som klikket konstant. 8 klasse: Party party. 9 klasse: WOW nerd. 10 klasse: Treningsidiot. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva synes jenter om Armani-parfymen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå