petterbaa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hey vil endre tempo på rn stemme jeg har i sony sound forge uten å endre pitchen, hvor er det jeg gjør det? har sett det er noe innpå time stretch men får fortsatt ikke den til å passe til beaten etter å ha endrett... skal vite hvor mange bpm stemmen er fra før, men hvordan finner jeg ut det? skal få stemmen til å gå i 140bpm(uten at pitchen blir endret) takker for svar kom gjerne med forslag hvis du vet hvordan det gjøres i andre programmer (den i fruity loops fungerte ikke, så det er utelukket) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Modplug tracker har noe slikt i sin sample editor, tror dog den er ganske sucky. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nei bruk Adobe Audition da ... der kan det settes opp på milliesekundet! I filmenyen: Effects -> Time/Pitch -> Stretch Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Audition koster endel, spørs omhan er villig til å investere flere 1000 bare for det. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 adobe audition ble det da =) skal prøve ut det, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå