HaakonMM Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg har kjøpt en 80g video Ipod, og to nye usb porter bak på pc en (alle de gamle ble ødelagt samtidig, de nye USB portene heter Sunsway. Jeg kobler til Ipoden alt fungerer fint. Den blir funnet av Itunes, men etter liten stund når jeg har begynt å laste over sanger kommer denne beskjeden: Kopiering til disken "Ipod" mislyktes. Kan ikke lese fra eller skrive til disken. Får ikke lagt noe inn på Ipoden å dette er sin sykt irriterende. Vær så snill å hjelp meg, er det noen drivere eller noe jeg trenger? Takker for all hjelp. Endret 11. januar 2007 av HaakonMM Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har kjøpt en 80g video Ipod, og to nye usb porter bak på pc en (alle de gamle ble ødelagt samtidig, de nye USB portene heter Sunsway. Jeg kobler til Ipoden alt fungerer fint. Den blir funnet av Itunes, men etter liten stund når jeg har begynt å laste over sanger kommer denne beskjeden:Kopiering til disken "Ipod" mislyktes. Kan ikke lese fra eller skrive til disken. Får ikke lagt noe inn på Ipoden å dette er sin sykt irriterende. Vær så snill å hjelp meg, er det noen drivere eller noe jeg trenger? Takker for all hjelp. 7698703[/snapback] Viss du bruker Ituns, trenger du ikkje drivere. Hørres ut så ipod problem. Viss du ikkje får det til så ville eg snakt med butikken du kjøpte sidan det ikkje er så altforlenge siddan du kjøpte den;D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå