oleunder Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg har fått i oppdrag av min mor og finne to dataspill til jul til min fetter og kusine. Spillene skal maks koste 300-350 kroner. -Fetteren min er 13 år. Jeg har ikke peiling på hvilke spill han liker, men jeg vet at han likete Black&White. Spillet bør ikke være for voldelig. -Kusinen min er 10 år. Henne vet jeg enda mindre om. Kom med innspill Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Dvs du har i overkanten av 150,- å rutte med for hver av dem. Hm.. Kanskje noe Sim / Theme Park opplegg til fettern din? Finnes en del golden oldies av den type spill som han kanskje ville verdsatt hvis han likte Black&White. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ta en titt på PC best buy spillene de koster rundt 150 kr. Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Jeg mente at det var ca. 300-350 kroner hver til hvert dataspill. Altså 600-700 kroner tilsammen Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Da kan du kjøpe to PC best buy til hver av dem. Det er ikke de nyeste og feteste spillene men de bryr vel seg ikke om slikt kanskje. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 http://www.play.com har en knallbillig serie (bare £5 - porto gratis). Kjøpte et spill derfra, fra den serien. Likte det ikke, så jeg skal kjøpe fler Serien kalles "Sold Out" og du finner den her (håper jeg) 103 titler, så det er nok å velge mellom. Blant titlene finner du Colin McRae 2, GTA Double Pack, Carmageddon 2, Giants: Citizen Kabuto (burde være midt i blinken), Broken Sword, Thief og mange fler. Vel, jeg sjekket dem, og det er en del søppel der og. Men til den prisen.. Hos Gamesmix.com finner du også en del spill til lave priser (linken fører til tilbudslisten). Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Han er i den alderen der han burdte begyne å spille cs kjøp half-life bestbuy til han og brenn cs på en cd Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 05:25, skrev CS_eR GøY:Han er i den alderen der han burdte begyne å spille cs kjøp half-life bestbuy til han og brenn cs på en cd Blah.. Kjøp da heller Half-Life Generations 3 da. Det kaster jo bare 199 eller noe sånt. :razz: Men Diablo 2 får du for en billig penge. :smile: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 ahem... diablo? for det er jo ikke voldelig? :razz: dessuten er det skadelig for så små pekefingre... Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg ville nok kjøpt et bilspill til han fettern din, ikke for voldelig, og alle liker da slike spill? :wink: Hmm.. kusinen, lillesøstra mi på 10 sitter på 123spill og popit hele dagen, så der kan jeg dessverre ikke hjelpe :razz: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hva med Black & White: Creature Isle? :razz: Eller så er jo Colin McRae Rally 2, Theme Park Gold gode valg. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Sims er vel midt i blinken for hu kusina.. alle jenter liker sims.. Til og med adawen skulle jeg tro :smile: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 som CS_er_Gøy nevnte, så er fetteren din i den alderen hvor man må begynne å spille CS, begynner man for sent, så vil man få vanskeligheter med å utvilke skillz'a sine. Kjøp Half-Life Generations 3, Hvor man får med CS Retail, og så har han et spill han kan kose seg med resten av livet. Og du bør forresten skaffe ham Blood... Et must for alle gamere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå