Cilleron Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg fant ingen egnet tråd noe sted, så jeg lagde en ny. Jeg så oppsummeringsepisoden i går, og jeg tror det var den beste oppsummeringsepisoden jeg har sett, uansett serie! Den fikk selvsagt ikke med seg alt - det er i mine øyne ikke nok å se den hvis man ikke har sett sesong 1+2 - men de fikk med seg mye av det viktigste som har skjedd. Dette (+ ekstramaterialet fra ses. 2) ga virkelig mersmak i forhold til sesong 3! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg så oppsummeringen jeg også. Jjeg så noen episoder innemellom men klarte ikke å følge med . Vet noen hva som skjedde med den magneten? Ble de knust inni bunkeren elelr hva? Kan også legge til at selv foreldrene mine på 40+ år syntes det var spennene.. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de ikke skifta kanal :S Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) åja, norge ja. da så Endret 11. januar 2007 av -Shaq- Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kan også legge til at selv foreldrene mine på 40+ år syntes det var spennene.. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor de ikke skifta kanal :S 7698697[/snapback] Moren min er 66. Hun lånte dvdboksene, både sesong 1 og 2, og så disse ferdig i løpet av 3 uker. Nå vandrer hun rasteløs rundt i påvente av kommende onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå