AOe Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Handlet for noen dager siden noen filmer hos playx.no. Fin fine priser og alt... Valgte å få faktura / giro med i pakken som betalingsmåte. Jeg har ingen erfaring med denne måten å handle med nettbutikk, så hvordan det skal fåregå veit jeg ikke. Foreløpig har dette skjedd: - Mottatt ordrebekreftelse - Fattern har fått brev om at en pakke er kommet til tollpost globe, og hvis han ikke ringer 09300 innen 5 dager så koster det. (fattern har aldri bestilt noe på internett ) - Det står at pakken snart blir sendt fra danskene ... Flott? Er det sånn det skal foregå eller er det noe kødd på gang? EDIT: er forøvrig over 18, så det er ikke derfor fattern er skrevet opp... Endret 11. januar 2007 av AOe Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sikker på at det som har kommet med tollpost er fra PlayX? De har alltid brukt vanlig post på mine bestillinger.. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Veit jo ikke noe sikkert... Men poenget er at verken fattern, muttern eller jeg har bestilt noe annet... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tja... har du bestilt hundre filmer, kan det vel hende de kommer med Tollpost. Hvis det bare en en eller få filmer, kommer de nok rett i postkassa. Med giro i pakken, akkurat som en bokklubbok. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Nytt fra fronten! - Ringte tollpost, som sa at pakken ble sendt før jeg bestillte den *lol* - Fikk svar på mail fra playx.no, som forklarer at de ikke bruker tollpost... Hvilket betyr at pakken faktisk er til fattern, selv om han nå er 100 % sikker på at han ikke har bestilt noe *hihi!* Det ser ut til å ordne seg, og det er det viktige! Takk for at dere forsøker å svare på det umulige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå