@ir Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Bokhandelen fra KabulTar for seg dagliglivet i Afghanistan. Belyser også temaer som tvangsekteskap, kvinneundertrykkelse og religion. 7843905[/snapback] Har hørt at den er veldig bra jeg også, men det er visst nok en annen person i klassen som leser den. Ikke særlig morro at flere i klassen leser samme bok. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vet at leseprosjeket skal leveres på mandag, men anbefaler deg å lese "Jonas" aav Jens Bjørneboe uansett. Få bøker har gitt meg så mye, og jeg tror du vil like den, selv om den kan være litt tung. Det er i hvert fall en bok som imponerer lærere, men den er veldig fin uansett. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Vet at leseprosjeket skal leveres på mandag, men anbefaler deg å lese "Jonas" aav Jens Bjørneboe uansett. Få bøker har gitt meg så mye, og jeg tror du vil like den, selv om den kan være litt tung. Det er i hvert fall en bok som imponerer lærere, men den er veldig fin uansett. 7883608[/snapback] Vel, som du vet så skal den leveres på mandag - men kan bli en bok jeg leser til neste gang. Jeg vil da si takk for all hjelpen jeg har fått av dere, og siden jeg ikke har tid til å lese flere bøker bør jeg vel kalle tråden "løst". Men det er alltid interessant å få høre anbefalinger til bøker, særlig bøker som går litt i drybden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå