Gå til innhold

PSU demo tilbake på XBL Marketplace, men...

Amored

Anbefalte innlegg

Nå er Phantasy Star Universe demoen tilbake på Xbox Live Marketplace, men...

Det virker ikke som om det er mulig å laste den ned. Når jeg prøver å laste den ned kommer denne meldingen opp: "Can't download Phantasy Star Universe multiplayer demo beta".

Lurer på om andre har samme problemet?

Litt rart at de legger ut en demo som ikke er mulig å laste ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
åh?  :ohmy:    ossen er SP da? er det nesten det samme som MP eller?

7705770[/snapback]

Er ikke helt sikker. Har kun spilt MP da demoen var ut i oktober. Men spillet ser veldig bra ut :) At du kan velge om du vil spill SP eller MMORPG, synes jeg er genialt!

Lenke til kommentar
åh?  :ohmy:    ossen er SP da? er det nesten det samme som MP eller?

7705770[/snapback]

Er ikke helt sikker. Har kun spilt MP da demoen var ut i oktober. Men spillet ser veldig bra ut :) At du kan velge om du vil spill SP eller MMORPG, synes jeg er genialt!

7705820[/snapback]

ja det er jo helt genialt! er ikke alltid man har lyst til og spille med andre folk. så derfor er det ganske bra med SP i spillet også! supert! men det koster i mnd og spille MP da? noen som veit sånn ca hvor mye?

Lenke til kommentar

Spilte betan når den var ute.. likte det ganske godt.. selv om det hadde sine downsides!

Vet ikke hvor mye som er endret siden da.. og jeg vil nok benytte meg av muligheten for å spille denne 30dagers demoen også. Laster vel ned når jeg kommer hjem idag!

Men jeg har hørt at SinglePlayer delen av spillet er helt rævva og at om du kjøper uten MMORPG i tankene kan du heller sette fyr på penga dine..

Lenke til kommentar
Spilte betan når den var ute.. likte det ganske godt.. selv om det hadde sine downsides!

Vet ikke hvor mye som er endret siden da.. og jeg vil nok benytte meg av muligheten for å spille denne 30dagers demoen også. Laster vel ned når jeg kommer hjem idag!

Men jeg har hørt at SinglePlayer delen av spillet er helt rævva og at om du kjøper uten MMORPG i tankene kan du heller sette fyr på penga dine..

7710195[/snapback]

Folk har jo forskjellig smak da.

Merkelig at demoen som ble lagt ut igjen for noen dager siden ikke er spillbar...

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned den demoen igår.. det starter fint.. men når jeg skal koble meg til server er det ingen respons! Damn it!

7718705[/snapback]

samme med meg! ikke noe respons fra serveren. noen fler som har fått samme feil eller? vil teste dette spillet før jeg har tenkt og kjøpe det :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned den demoen igår.. det starter fint.. men når jeg skal koble meg til server er det ingen respons! Damn it!

7718705[/snapback]

samme med meg! ikke noe respons fra serveren. noen fler som har fått samme feil eller? vil teste dette spillet før jeg har tenkt og kjøpe det :ermm:

7718782[/snapback]

Skjer hos meg også. Mulig testserverne er nede. Jeg aner ikke. Håper bare det blir mulig å spille demoen igjen.

Lenke til kommentar
Nå funker demoen igjen!  :w00t:

Jeg spiller på Universe 01, og kaller med Amored :)

Bare å legge med i friends list, for de som måtte ønske det.

Gamertag: Amored

PS: Jeg vet. Simple nick på meg  :!:

7726682[/snapback]

woho! tøft! skal teste det nå! endelig :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...