erikstein Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Kjøpte meg en Xbox pakke på elkjøp, ergo den er ikke tukla med på noen måte. Setter i spillet Halo, får beskjed om at jeg trenger DVD kit for å spille? Tar ut spillet, setter det inn igjen, da funker det. Alle andre spills om jeg har funker uten problemer..det er altså Halo som plager meg med denne irriterende lille feilen. Noen som vet hvorfor? eventuelt om noe kan være defekt? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg leste om et tilsvarende tilfelle på forumet til xbox-scene , da var det feil å selve xboxen og problemet forsvant når han fikk ny på garanti. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Så jeg burde stikke opp og få de til å prøve den? Eventuelt få ny bare? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 er det ikke LITT rart at alle andre spill funker uten problemer?? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jepp, det ville nok jeg gjort, ta den med og forklar problemet. Dersom de nekter for problemene får du be dem teste xboxen din i 10 timer sammenhengende :-> Neida, det burde ikke være problem å få byttet denne så lenge det faktisk er noe galt med den... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Da reiser jeg opp imorra :smile: Har jo 30 dagers full returrett...kan bare levere inn og plukke meg en ny en :razz: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jepp, men det beste er jo at du har 1års garanti :-> Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 det samme her bare på et anet spill, det heter wreckless. det er ikke så funny det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå