another_visitor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hei, trenger anbefalning på LCD-skjerm: - brukes til kontorbruk - og noe spilling type WoW/Guild Wars, spiller ikke tunge FPS-spill - fordel med høydejustering! - bør kunne festes på vegg, dvs ha støtte for veggfester som bl.a Komplett selger Om den er grei å flytte er det også en fordel, tenkte å ha den på veggen i et rom men også ta den ned og feste tilbake på stand for å brukes på bordet en gang i blant til spilling. 19" eller større, har sett noen billige 20" men er kanskje heller verdt å gå for en 19" iom at jeg ikke skal bruke så mye penger på skjerm. Helst nærmere 2000 men kan strekke meg mot 3000 om det er verdt det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg ville gått for denne: http://www.computercity.no/Product/Section.aspx?id=2958 En meget god skjerm for de få pengene den koster. Fikk den selv for et par dager siden og er så langt storfornøyd. Kjempe plass på skjermen. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 takker for tipset, prisen ser bra ut, skal lete litt etter tester om den. Er litt usikker på om jeg vil ha en widescreen, hvordan synes du høyden blir på den? havner den et sted mellom 17" & 19" høydemessig? Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Legger du til 330 kr kan du få denne 20" som er meget bra. Ellers så blir det en 19". og der kan jeg anbefale denne som er billig og bra. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Takker for flere tilbakemeldinger! Har tittet litt på LG skjermen nå og er litt skeptisk til den, knapper på baksiden som ikke er så bra når den henges på veggen, ustabil og ikke veldig justerbar fotstøtte og lyslekkasje på toppen trekker litt ned. Men prisen er helt klart bra. 20" Samsung skjermen var veldig flott men den blir dessverre litt for dyr, men kan titte litt på bruktmarkedet. Ellers så savner jeg høydejustering på noen av de skjermene til under 3000, men prisen var veldig god på 19" Samsung skjermen. Tar gjerne imot flere anbefalninger Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har samsung 960bf og er utrolig fornøyd, men 940 er litt billigere å har 2ms. Er en av de to jeg ville valgt. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 heisann, snakka en kompis som har 940BF og han er kjempefornøyd med den så den står også høyt på lista nå Eneste ulempen med den er at den ikke har høydejustering, skulle gjerne funnet en skjerm med dette. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Komplett selger nå denne til 2995 kroner: https://prisguiden.no/product.php?productId=40228 Står mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675751&st=0 Den er knall til kontorbruk, om enn ikke de beste i spill. Og den har høydejustering. Har du ikke veldige krav til at skjermen skal være rask, vil jeg annbefale denne fremfor 940BF skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå