Gå til innhold

Parkering og plagene som medfølger

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke plass til å få bilen imellom der uansett? (Edit: Ser i førstepost at det var allerede skrevet) Kanskje ikke rart at det ikke gikk.. Noen som klarer å telle hvor mange ganger hun traff bilen bak og de stolpene bak? :p

Endret av jonepet
Lenke til kommentar

Å derfor er min bil på verksted Pr dags dato... en eller annen horekuk krasjet den å stakk av på parkeringsplass.!

Håper filmene er levert inn å de får kraftige bøter for å stikke av fra stedet........

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Skal ikke være lett...

Jeg har forresten selv tatt nummeret til biler som jeg har sett krasje på parkeringsplasser og lagt en liten lapp i vinduet på bilen de krasjet i (lovlig? vetafaen). Hater folk som stikker av sånn.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Skal ikke være lett...

Jeg har forresten selv tatt nummeret til biler som jeg har sett krasje på parkeringsplasser og lagt en liten lapp i vinduet på bilen de krasjet i (lovlig? vetafaen). Hater folk som stikker av sånn.

7698607[/snapback]

Ja det er lovlig å skrive lapp, skriv gjerne ditteget nr også, jeg hadde gladelig gitt deg 500kr for å legge igjen en lapp istede for at jeg nå må betale hele dritten selv, 6-8.000kr...... Lobotomert å gjeldet med slegge.........

Lenke til kommentar

Dersom man krasjer i en parkert bil så er det påbudt for den som har skyld i det å legge igjen en lapp om hva som har skjedd. Dersom ikke han som krasjet hører noe fra den personen innen noen dager har han faktisk plikt til å melde ifra til politiet om at han krasjet en parkert bil.

Lenke til kommentar

skjønner rett og slett ikke tankegangen i hodene deres av og til. Vet ikke om jeg skal le eller være flau på deres vegne pga meget stor klossetehet. Spesielt den første videon, at hun ikke innså det for 7år siden at det ikke går, herreguuud er det mulig. Og den andre der hun kjører inn i bilen flere ganger. Hadde jeg vært eieren av den bilen hadde hun vært dau. Til og med jeg kjørte bedre første gang jeg prøvde bil. :D Men ufattelig komisk er det fordi. Ler så jeg dør. :D

Lenke til kommentar
Dersom man krasjer i en parkert bil så er det påbudt for den som har skyld i det å legge igjen en lapp om hva som har skjedd. Dersom ikke han som krasjet hører noe fra den personen innen noen dager har han faktisk plikt til å melde ifra til politiet om at han krasjet en parkert bil.

7698960[/snapback]

Ja, å h*n som krasjet min var fryktelig heldig at det ikke var kamera eller andre der.!

Å enda heldigere at jeg ikke kom tilbake i det h*n gjorde det...............

Jeg politianmeldte det, men ingen har meldt seg til politiet enda, så jeg må nok betale selv med pengene jeg ikke har...... :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...