reKa:P Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) på Komplett selger de Verbatim 16x DVD-R disc 4,7GB og Verbatim 16x DVD+R disc 4,7GB. Hvilken type er det beste valget? Jeg har hørt at DVD+R er bedre en DVD-R, men begge typene koster like mye og DVD-R er den eneste som har fått tilbake meldinger( og det er gode tilbakemeldinger) Hva bør jeg velge? og hvorfor bør jeg velge akkuratt den platen. takker på forhånd for svar Komplett.no(DVD+R) Komplett.no(DVD-R) Endret 11. januar 2007 av rek4 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Først bør du sjekke hva dvd brenneren støtter, støtter den begge tror jeg + er bedre enn -. Mener å ha lest det en plass mens jeg letet etter en dvd opptaker til tven. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 DVD+R har bedre kvalitet, men DVD-R er bedre på kompatibilitet. På noen brennere kan man dog brenne DVD+R som DVD-R ("book type"). Da får man kvaliteten til DVD+R og kompatibiliteten til DVD-R (slik jeg forstår det). Lenke til kommentar
reKa:P Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Men de fleste dvd-spillere kan jo spille av DVD+R så da bør vel det gå greit å velge det? eller bør jeg velge dvd-r? hva synes du? Endret 28. januar 2007 av rek4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå