SkyMarshall Arts Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jada, da var jeg klar med ny låt igjen. Har kommet en del i det siste, men jeg spammer det her jeg som vanelig! Denne gangen har jeg dratt med en kompis om bord, siden han hadde en fin melodi han ville se hva jeg kunne få til med. Så da blei det gjort. Låta er laget i FLStudio, Cubase og Adobe Audition ... og vokaler er spilt inn med en Røde NT-A1 gjennom en Roland UA-FX i Adobe Audition. Jeg synger, jeg har gjort sequencing og jeg har skrivi tekst og deler melodien med Lars Erling "Xenomorph" Bolstad Det var vel det hele gjerne... Softsynth som er brukt for de som interesserer seg: Trommer: reFX QuadraSID og Native Instruments Kompakt Beat: Native Instruments Kompakt og Battery 2 Perc.: Battery 2 Lead: reFX QuadraSID, FL Sytrus, reFX Vanguard, Tweakbench Peach og Native Instruments Pro-53 Bass: Novation V-Station, reFX Vanguard og FL Sytrus Pads: NordLead 2 Strings: Luxonix Ravity(S) Download "Forever Gamer" Her! Endret 11. januar 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Sky Marshall, eneste trancen (eller techno, vet ikke hva du kaller det) jeg kan høre på. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Haha takk for det ... Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe ^^ Driver litt i Fruity Loops selv, men dette var genialt Kjempe bra at du legger ut åssen VSTier du har brukt! Takk Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tøffe sanger du mekker. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Aaah, Mario-themen på slutten var prikken over i-en! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Takk for responsen Ja måtte nesten avslutte det hele med Mario-themen da, finns vel ingen mer kjente themes fra spill enn akkurat den. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 tøff sang =) satan så mange VSTier du har :O må ha kosta en formue Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Takk takk! Et par av dem er gratis, noen av dem er bundla med hardware - mens Native og reFX rett og slett fortjener penga sine Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Utrolig bra, som vanlig Er som sagt nesten eneste trancen / techno musikken det går an å høre på Lenke til kommentar
BorN Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Faktisk den første sangen din jeg faktisk fikk frysninger nedover ryggen av - og det er et godt tegn! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Første gang jeg hører på noen sanger laget av andre her på forumet så hadde egentlig ikke så store forventninger, ble utrolig positivt overasket! Drit bra Endret 18. januar 2007 av Thom Merlin Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hørte på den i går og husker den enda. Veldig bra! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ikke dårlig, men du er klar over at du høres ut som petter solberg når du synger? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ikke dårlig, men du er klar over at du høres ut som petter solberg når du synger? 7759508[/snapback] Det er jo halve sjarmen med SkyMarshalls sanger Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sky Marshall, eneste trancen (eller techno, vet ikke hva du kaller det) jeg kan høre på. 7702808[/snapback] Stemmer det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Like bra som alltid! Musikken din er ekstremt bra, må innrømme at de fleste ligger på MP3-spilleren Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Ikke dårlig, men du er klar over at du høres ut som petter solberg når du synger? 7759508[/snapback] Hehe ja ... jeg skal ha det, og er klar over det. MEN det virker som det er positivt i feedback jeg får fra de musikkstedene på nettet jeg er medlem - spesielt amerikanere og engelskmenn liker dialekten. For nordmenn kan det i tilfeller virke bare dårlig - men utlendinger liker visst dialekta vår. Men engelsken min er så bra som den kan få blitt. (i mitt tilfelle) Ikke stort å gjøre med det, synge på engelsk skal jeg uansett. Hehe! Og takk for feedbacken Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Var ikke meningen å være krass Du har talent, og det skal du ha skryt for. Stå på! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Du var ikke krass, du påpekte fakta Takk for det forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå