Gå til innhold

Musikk: SkyMarshall Arts - Forever Gamer

Anbefalte innlegg

Jada, da var jeg klar med ny låt igjen. Har kommet en del i det siste, men jeg spammer det her jeg som vanelig! Denne gangen har jeg dratt med en kompis om bord, siden han hadde en fin melodi han ville se hva jeg kunne få til med. Så da blei det gjort. Låta er laget i FLStudio, Cubase og Adobe Audition ... og vokaler er spilt inn med en Røde NT-A1 gjennom en Roland UA-FX i Adobe Audition. Jeg synger, jeg har gjort sequencing og jeg har skrivi tekst og deler melodien med Lars Erling "Xenomorph" Bolstad Det var vel det hele gjerne...

Softsynth som er brukt for de som interesserer seg:

Trommer: reFX QuadraSID og Native Instruments Kompakt

Beat: Native Instruments Kompakt og Battery 2

Perc.: Battery 2

Lead: reFX QuadraSID, FL Sytrus, reFX Vanguard, Tweakbench Peach og Native Instruments Pro-53

Bass: Novation V-Station, reFX Vanguard og FL Sytrus

Pads: NordLead 2

Strings: Luxonix Ravity(S)

Download "Forever Gamer" Her!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke dårlig, men du er klar over at du høres ut som petter solberg når du synger? :p

7759508[/snapback]

Hehe ja ... jeg skal ha det, og er klar over det.

MEN det virker som det er positivt i feedback jeg får fra de musikkstedene på nettet jeg er medlem - spesielt amerikanere og engelskmenn liker dialekten. For nordmenn kan det i tilfeller virke bare dårlig - men utlendinger liker visst dialekta vår. Men engelsken min er så bra som den kan få blitt. (i mitt tilfelle) Ikke stort å gjøre med det, synge på engelsk skal jeg uansett. Hehe!

Og takk for feedbacken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...