Barry White Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei! jeg har bredbånd og opplever ofte at det går så !=)/(#="/)=(¤/")( treigt!!! men rett etterpå går det fort igjen. Har gjort en del tester på speedmålinger og sånn. Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Du kan begynne med å nevne hvilken leverandør du har Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 samme hær det tokk meg 1 min å få opp ny melding sjærmen jeg har telenor adsl 704 dette gjelder ikke bare på hw men internett generelt... ganske sugent Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 sier det seg ikke selv, telenor på 600mhz maskin eller noe. Har jeg rett eller har jeg rett???? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 jeg har trådløst bredbånd fra loqal - bredbånd i trøndelag. 1,1 Ghz 256 MB RAM, 32 MB skjermkort. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Plassering i forhold til base VIKTIG, kjenner en som ikke får interentt på et rom nærme men får det på et rom en etasje opp... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 ja... men det har virket fett helt til nå.... Det er SÅÅ irriterende... MODEMFART!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå