sigjak Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har en Lg RZ-27LZ55 lcd tv, som jeg har pleid å koble til en bærbar data med en DVI-A kabel, noe som har funket utmerket. Nå nettop har jeg fått meg en ny data, siden denne er nyere og kraftigere tenkte jeg ikke på at det skulle være noe problem å koble til tv-en. Jeg koblet til tv-en med DVI kabelen som fulgte med, tv-en registrerte at den var koblet til dataen, og i Nvidia sitt kontrollpanel kom navnet på tv-en opp. Desverre har jeg ennå ikke klart å fått noe bilde på tv-en. Derfor lurte jeg om noen vet om det i det hele tatt er mulig å koble til tv-en, og hvis det er det hadde det vært fint hvis noen hadde forklart hvordan. Grafikkortet er Nvidia GeForce 7950 GX2 Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 kunne prøvd med en mindre oppløsning til tv-en. .. Lenke til kommentar
sigjak Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hadde det bare vært så vel at jeg kunne endret oppløsningen, eneste alternativet jeg får når dataen detekter tv-en er å gjøre tv-en til hovedskjerm, når jeg prøver det får jeg ikke noe bilde på noen av skjermene. Kan være at jeg har gjort en tåpelig feil, men kommer ikke på noen. Endret 11. januar 2007 av sigjak Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvilken type 2 skjermersløsning har du prøvd.? kloning, span..? Kunne jo prøvd utvidet skrivebord fra skjermegenskaper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå