best90 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei. Jeg har klart å glemt msn passordet mitt. Jeg har ikke noen e post som det kn bli sendt en ny kode til, så jeg har et stort problem. Er det noen som vet om et bra program til å knekke koder? Det enest programet jeg har hørt om er john the ripper, men dette får jeg ikke til å fungere. Takker for alle raske svar. Vil ha igjen msn min fort Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 John the ripper, vel det er et program som brukes til å brute passord hash. Med andre ord, det har ingen verdensting med din e-post å gjøre. Lag deg en ny en, du kan få en gmail invite av meg. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Brute force på et passord som du ikke husker, (som sikkert inneholder rundt 8 bokstaver og tall) vil mest sannsynlig ta noen uker (muligens måneder) å knekke... Siden MSN må sjekke om a er riktig passord, før den går videre til å logge inn med b, osv. Skaff deg en ny msn konto. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hvis passordet er 8 siffer blandet med tall og bokstaver vil det raskt ta noen tusen år skal jeg si deg Endret 11. januar 2007 av toretors Lenke til kommentar
shabador Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Heh. Ja, mulig det var en underdrivelse. I begynnelsen tenkte jeg kun brute force, med en kjapp cpu, og glemte å ta med at den faktisk må prøve å logge seg på gjennom msn nettverket også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Brutforce er ikke å anbefale med mindre du har veldig veldig lang tid. Prøvde med en rar fil, gav opp etter 1 dag. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det går fint med 8 ukjente, og ikke minst så utnyttes svakheter i algoritmer som laget hashen til passordet. Så det er ikke bare bruting, men stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå