verwooks Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har dere merket den lukten som er i lufta når man sitter samlet en hel gjeng på LAN f.eks? Når masse pcer evt servere står å går 24/7. Er det brent støv? En slags gass? Lukter litt brent Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er vel ikke bukkelukta som siver ut fra deg og vennegjengen din etter flere døgn på LAN du mener da? Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er vel kompissene dine som begynder og svette Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Bukkelukta .. hehehehe Neida .. ekke det. Et eksempel. Var innom en dataklubb engang. Der var det 30 pcer og en masse servere. Luktet svidd liksom. Er bare nysgjerrig jeg Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er lukten av bromide flammehemmere kombinert med svidd støv, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå