Gå til innhold

Hva synes du om deg selv ?


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser på meg selv som en forholdvis god person for å være ett menneske. Men mennesker er skapninger som utnytter og ødelegger alle andre vesner bare for sitt eget gode. Hvis muligheten for at alle menneskene hadde fått bo i 'Eden' eller noe lignene, men 'catchen' hadde vært at alle de andre dyrene måtte ha levd i evig pine for at Eden hadde vært en mulighet. Så skal jeg garantere at vi mennesker hadde akseptert det. Inkluder meg selv sikkert. Og det gjør meg kvalm. Mennesker er egeoistiske drittsekker. Derfor hater jeg meg selv og alle andre mennesker.

 

Edit: Hvorfor jeg ikke har tatt selvmord kan bare forklares ved at jeg faktisk er et menneske, og derfor er en egoistisk drittsekk som ikke klarer det. Og fordi den logiske delen av hjernen min ikke har kontroll over den instinktive hjernen min. Og den instinktive hjernen min forteller meg at jeg må hele tiden forsøke å overleve.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Best på fest!

 

Nei, stille og beskjeden kar som er endel sær. Er veldig snill og får dårlig samvittighet hvis det er noe som er galt. Søker også enslig kvinne rundt 60 med godt humør og lite rynker !

 

Ble mer som en kontaktannonse dette :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ser på meg selv som en forholdvis god person for å være ett menneske. Men mennesker er skapninger som utnytter og ødelegger alle andre vesner bare for sitt eget gode. Hvis muligheten for at alle menneskene hadde fått bo i  'Eden' eller noe lignene, men 'catchen' hadde vært at alle de andre dyrene måtte ha levd i evig pine for at Eden hadde vært en mulighet. Så skal jeg garantere at vi mennesker hadde akseptert det. Inkluder meg selv sikkert. Og det gjør meg kvalm. Mennesker er egeoistiske drittsekker. Derfor hater jeg meg selv og alle andre mennesker.

 

Edit: Hvorfor jeg ikke har tatt selvmord kan bare forklares ved at jeg faktisk er et menneske, og derfor er en egoistisk drittsekk som ikke klarer det. Og fordi den logiske delen av hjernen min ikke har kontroll over den instinktive hjernen min. Og den instinktive hjernen min forteller meg at jeg må hele tiden forsøke å overleve.

7717126[/snapback]

Tror du tenker for mye. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...