Gå til innhold

Hva synes du om deg selv ?


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett fra et forummessig perspektiv, er jeg et bedre menneske enn alle dere.

 

Daniel :)

7707173[/snapback]

Forumperspektiv? Er du bare bedre på forumet? Lever du et dobbeltliv som forumbruker der du later som om forumbrukeren er bedre enn alle i verden?

7707275[/snapback]

 

vel, gjør ikke alle det ?

Er du slik du virkelig er overalt ?

 

Jeg er veldig snill og omtenksom , men har et hav av følelser @ Emo :p (jeg kutter meg ikke da )

Lenke til kommentar
Jeg har ved en eller annen defekt i oppveksten, sannsynligvis som resultat av for mye oppmuntring, fått det inn som en selvfølge at jeg er bedre enn 95% av alle mennesker jeg møter i hverdagen. Jeg ser meg selv i speilet og ser akkurat den personen jeg vil være, og som jeg tror at veldig mange også vil være. Med all sannsynlighet er dette en virkelighet som kun jeg lever i, men den nedarvede arrogansen fra fars side minner meg på at det er kun meg selv jeg skal bry meg om, så dette er irrelevant.

 

Jeg ser bedre ut enn deg, jeg lukter bedre, jeg er morsommere, smartere og mer sjarmerende. Hvis du var meg, så ville du hatt det bedre.

7702974[/snapback]

Du har tydeligvis ikke møtt meg.

Lenke til kommentar

Jeg har for liten selvtillit, kanskje litt for usosial til tider og har love handles. Yaya, også har jeg skjegg, folk er jo for/mot det uansett om jeg tar det bort eller ikke så jeg har begynt å drite i hva folk synes akkurat det.

Er ikke så veldig mye hunk heller, så er det sagt.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Jeg har for liten selvtillit, kanskje litt for usosial til tider og har love handles. Yaya, også har jeg skjegg, folk er jo for/mot det uansett om jeg tar det bort eller ikke så jeg har begynt å drite i hva folk synes akkurat det.

Er ikke så veldig mye hunk heller, så er det sagt.

7707937[/snapback]

En likesinnet! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...