Gå til innhold

Hva synes du om deg selv ?


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er falsk, usikker og lite glad i megselv. Jeg skifter personlighet hver uke.

7698671[/snapback]

 

Du innrømmer selv at du er falsk? Hva med å gjøre noe med det?

 

Jeg er 1337G20.

Lenke til kommentar

Jeg har ved en eller annen defekt i oppveksten, sannsynligvis som resultat av for mye oppmuntring, fått det inn som en selvfølge at jeg er bedre enn 95% av alle mennesker jeg møter i hverdagen. Jeg ser meg selv i speilet og ser akkurat den personen jeg vil være, og som jeg tror at veldig mange også vil være. Med all sannsynlighet er dette en virkelighet som kun jeg lever i, men den nedarvede arrogansen fra fars side minner meg på at det er kun meg selv jeg skal bry meg om, så dette er irrelevant.

 

Jeg ser bedre ut enn deg, jeg lukter bedre, jeg er morsommere, smartere og mer sjarmerende. Hvis du var meg, så ville du hatt det bedre.

Lenke til kommentar
Jeg har ved en eller annen defekt i oppveksten, sannsynligvis som resultat av for mye oppmuntring, fått det inn som en selvfølge at jeg er bedre enn 95% av alle mennesker jeg møter i hverdagen. Jeg ser meg selv i speilet og ser akkurat den personen jeg vil være, og som jeg tror at veldig mange også vil være. Med all sannsynlighet er dette en virkelighet som kun jeg lever i, men den nedarvede arrogansen fra fars side minner meg på at det er kun meg selv jeg skal bry meg om, så dette er irrelevant.

 

Jeg ser bedre ut enn deg, jeg lukter bedre, jeg er morsommere, smartere og mer sjarmerende. Hvis du var meg, så ville du hatt det bedre.

7702974[/snapback]

ditto, men jeg er blant de 5 prosentene som du må se opp til

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva synes du om deg selv. Begrunn svaret. Jeg synes jeg er en sportslig ungdom. JEg trener 3 gang i uka. Fortell! :thumbup:

7697380[/snapback]

 

Dette kunne vært en megatråd hvis den baserte seg på seriøsitet, fordi hvis postene var gjennomtenkte så ville de bli en utmerket måte for oss og bli kjente med hverandre på.

 

Avventer derfor og melde meg på før jeg ser en bedring.

 

Utfordringen blir da: Hvordan ville du presentert deg selv hvis du fikk spørsmålet om "hvem er du og hvilke verdier/egenskaper har du" fra en arbeidsgiver?

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg har ved en eller annen defekt i oppveksten, sannsynligvis som resultat av for mye oppmuntring, fått det inn som en selvfølge at jeg er bedre enn 95% av alle mennesker jeg møter i hverdagen. Jeg ser meg selv i speilet og ser akkurat den personen jeg vil være, og som jeg tror at veldig mange også vil være. Med all sannsynlighet er dette en virkelighet som kun jeg lever i, men den nedarvede arrogansen fra fars side minner meg på at det er kun meg selv jeg skal bry meg om, så dette er irrelevant.

 

Jeg ser bedre ut enn deg, jeg lukter bedre, jeg er morsommere, smartere og mer sjarmerende. Hvis du var meg, så ville du hatt det bedre.

7702974[/snapback]

 

What she said. :cool:

Lenke til kommentar

Jeg er ekte, men juger allikevel om folk spør hvordan jeg har det. Jeg er noget selvstendig, men skriker omtrent etter hjelp. Jeg er usikker og jeg får noia for ting andre ser på dagligdags. Jeg er som ei gravid dame på altfor mye speed.

Jeg bryr meg altfor mye om hva fok syns om meg, og jeg veit fortsatt ikke hvem jeg vil være eller er.

 

Bortsett fra det er jeg sannsynligvis den tøffeste sjørøveren du noengang vil møte.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er en asosial og depressiv taper, helt uten mål og mening her på jorden. Man kan fylle et helt univers med negative ting om meg. Blant annet så er jeg stygg, usikker, en

stor løgner, falsk, kald, innesluttet og overlegen etc. Bortsett fra det er jeg selvstendig, og intelligensen er over gjennomsnittet. Ellers har jeg det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...