EspenFe Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva synes du om deg selv. Begrunn svaret. Jeg synes jeg er en sportslig ungdom. JEg trener 3 gang i uka. Fortell! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg syns jeg er temmelig deilig... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Akkurat her synes jeg at jeg er et stort rasshøl. Ellers er jeg veldig sympatisk og snill. Fint ? Ikke sant ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er verdens kjekkeste og beste gutt. Ingen slår meg i noenting. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Akkurat her synes jeg at jeg er et stort rasshøl. Ellers er jeg veldig sympatisk og snill. Fint ? Ikke sant ? 7697480[/snapback] Det er jo fint for deg at du kan få utløp for dine mindre positive egenskaper på internett, slik at du slipper å være et stort rasshøl sånn ellers også. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er den værste Emoidioten i verden! Også lyver jeg utrolig mye om at jeg er en taper! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg ser på meg selv som en generelt grei person. ikkeno "å han var tøff!!11" greier, men jeg prøver ikke å være drittsekk hele tida, selv om jeg er det litt oftere enn jeg selv mener. Også mener jeg at jeg har potensiale til å bli noe jeg vil ( sånn med jobb ) men man må ikke bli for overbevist, fordi da kan alt gå til dadundass. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er Guds gave til verden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er Guds gave til verden. 7698016[/snapback] Trodde det var jesus Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er realistisk, og vet hvem jeg er og hva jeg gjør (stort sett). Siden jeg også er ateist kan jeg ikke si at jeg er "Guds gave til verden", men heller at jeg er verdens gave til deg Rart ingen har oppdaget det skikkelig ennå Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg syns jeg er enten hyggelig eller ikke. Stort sett er jeg hyggelig, tror jeg Hvertfall her er jeg ganske hyggelig (kanskje jeg er motsatt av Neppe, haha). Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg syns jeg er enten hyggelig eller ikke. Stort sett er jeg hyggelig, tror jeg Hvertfall her er jeg ganske hyggelig (kanskje jeg er motsatt av Neppe, haha). 7698074[/snapback] ...neppe Okok, den var frekk, sorry Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er sportslig! Trener 5 ganger i uka. Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva synes du om deg selv. Begrunn svaret. Jeg synes jeg er en sportslig ungdom. JEg trener 3 gang i uka. Fortell! 7697380[/snapback] Not Mutch.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Frekk, syrlig, elitistisk og sadistisk. Jeg er en idiot rett gjennom, og gjør absolutt ingenting for å skjule det. Gjelder både for forumet og utenfor. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg er en styrketreningsidiot som nesten bare snakker om trening og trener styrke 4 ganger i uken og kickboxing 2 ganger i uken. Må alltid ha mine måltider om dagen og få trent når jeg skal ellers blir jeg sur Endret 11. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er jo fint for deg at du kan få utløp for dine mindre positive egenskaper på internett, slik at du slipper å være et stort rasshøl sånn ellers også. 7697611[/snapback] Pff, jeg deler ikke mine mindre positive egenskaper. Jeg er generelt bare et rasshøl. Jeg tar ut det på dere, så mine venner slipper å høre meg kvine. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Stort sett 100% idiot.. I fjor trente jeg 5 ganger i uka + terreng-jogging + boksing. Ikke særlig sunn (tar inn store mengder brus, godteri og potetgull(Veier fortsatt ikke mer en 50-55kg). Sier ikke så veldig mye munn til munn (untatt til de jeg kjenner). Holder det meste for meg selv, så det skal en del til for å få noe ut av meg når vi snakker litt mer seriøst. Ergo: En "loner" som sitter i et skap (Skaploner hørtes teit ut. Det gjorde forresten det jeg sa også...). Og ellers en kjekk og grei gutt (det står på karakter arket mitt jeg fikk til jul). Ganske "Petersk", som er et uttrykk en av vennene mine kom på. Litt disorientert på skole og andre sosiale sammenkomster. Vet ikke helt hva jeg har gjort for 5 min siden (tror jeg spillte gitar). Det ble litt mer en jeg trodde Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Føler meg som en stor idiot som har gjort jævli mye domt, å nå tror jeg at jeg kan få angre på det :/ Får håpe jeg får tid til å endre meg før noe annet domt skjer ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er Guds gave til verden. 7698016[/snapback] Kult for deg at jeg er Guds gave til deg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå