Gå til innhold

Hva synes du om deg selv ?


EspenFe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på meg selv som en generelt grei person. ikkeno "å han var tøff!!11" greier, men jeg prøver ikke å være drittsekk hele tida, selv om jeg er det litt oftere enn jeg selv mener.

 

Også mener jeg at jeg har potensiale til å bli noe jeg vil ( sånn med jobb ) men man må ikke bli for overbevist, fordi da kan alt gå til dadundass.

Lenke til kommentar
Det er jo fint for deg at du kan få utløp for dine mindre positive egenskaper på internett, slik at du slipper å være et stort rasshøl sånn ellers også.

7697611[/snapback]

Pff, jeg deler ikke mine mindre positive egenskaper. Jeg er generelt bare et rasshøl.

 

Jeg tar ut det på dere, så mine venner slipper å høre meg kvine.

Lenke til kommentar

Stort sett 100% idiot.. I fjor trente jeg 5 ganger i uka + terreng-jogging + boksing. Ikke særlig sunn (tar inn store mengder brus, godteri og potetgull(Veier fortsatt ikke mer en 50-55kg). Sier ikke så veldig mye munn til munn (untatt til de jeg kjenner). Holder det meste for meg selv, så det skal en del til for å få noe ut av meg når vi snakker litt mer seriøst.

 

Ergo: En "loner" som sitter i et skap (Skaploner hørtes teit ut. Det gjorde forresten det jeg sa også...). Og ellers en kjekk og grei gutt (det står på karakter arket mitt jeg fikk til jul).

Ganske "Petersk", som er et uttrykk en av vennene mine kom på. Litt disorientert på skole og andre sosiale sammenkomster. Vet ikke helt hva jeg har gjort for 5 min siden (tror jeg spillte gitar).

 

 

Det ble litt mer en jeg trodde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...