Gå til innhold

Uklart bilde i cs

P@rm@nn

Anbefalte innlegg

Hei.

Beklager hvis jeg har feilpostet, mne jeg tror det er her posten passer best. Jeg har en viewsonic e790-3 på et palitDaytona geforce2Ti. Jeg har AMP XP 2000 på asusA7v333 og win 98 med alle uppdater. Når jeg spiller cs skjer det noe merkelig med bildet. Hvis jeg beveger meg rett fram eller rett til siden(ikke beverer musen) er bildet helt fint, men hvis jeg beveger meg til siden eller på skrått frammover blir bildet uklart. Nesten som om bildet vibrerer raskt fra side til side så fargene sklir litt ut i hverandre. Eller som om jeg satt med briller som var ikke var laget for meg. Jeg har prøvd i både open gl og direct3d og i flere skjermoppløsninger. Jeg brukte først nyeste driver40.73 tror jeg, men så lastet jeg ned 3082. Jeg innbiller meg at det er blitt LITT bedre, men ikke mye. Det som er rart er at det var ikke slik for noen dager siden, og jeg kan ikke huske ka for noe spesielt jeg kan ha gjor for å få det slik. Jeg brukte NVtweak litt, men det satt jeg tillbake+ at jeg reinstalerte jo driverene(og brukte detonator destroyer). Jeg kan ikke se tegn til problemet i Tribes 2, eller ville jeg nokk sagt at det var skjermen. Jeg har foresten også lastet ned siste drivere fra siden til Viewsonic.

Slkermkortet har verdt overklokket før, men aldri slik at det har gådt over kvaliteten, og som sagt har det aldri verdt et problem før.

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...