FLarsen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Her er hva jeg har satt opp til nå: Handlevogn Jeg trenger ikke sjerm og mus. Jeg er veldig usikker på hovedkort, psu og minne. Er litt usikker på hvilken E6xxx versjon av cpuen jeg bør velge. Noe jeg har glemt kanskje? Vil gjerne få det så billig som mulig uten noen stor endring i grafikk og performance. Vil gjerne kjøre crysis på den. Helst under 12000kr. Har 7500kr for øyeblikket og vil gjerne vite hvor mye mer jeg trenger før jeg kan få kjøpt den. Hadde håpet å få den før TG. Noen med god peiling her som kunne gitt noe tips? Endret 11. januar 2007 av FLarsen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 En ting jeg lurte på: Bør jeg bytte ut GTX med GTS og bruke den sparte tusenlappen på å kjøpe en C2D E6600 i stedet? Det blir samme pris. G80 kortene sies jo å kreve en kraftig cpu, og den kan overklokkes bra etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) vel.. hvis du ikke har tenkt til å drive med syke spill og alle verdens programmer samtidig, så kan du vel gå for GTS, men syns det er litt stas med litt overkill og jeg dritt du ikke posta det her for en snau uke halv annen siden.. da kunne du kjøpt gtx for 4k e6300 er kraftig den, men kan vel ikke helt sammenligne med e6600, en syk klokker, til og med bare på luft men hvis du har mulighet kunne du jo tigga inn den siste høvdingen og kjøpt begge deler Endret 12. januar 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis du vil kjøre prosessoren på 400 MHz FSB, så vil en E6400 gi 400 MHz mer enn en E6300. Noe å tenke på... Uansett, ikke planlegg for hardt før R600 kommer, og vi er et stykke lenger ned i gata med priskutt på prosessorer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå