Gå til innhold

Fila "glipper" under dra og slipp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for respons da, men må nok si : Ingen av delene.

Samme skjer med div. forskjellige mus. Også trådløs Logitech.

Må forklare litt bedre her :

Jeg skal feks. flytte en lydfil fra en mappe til en annen, og bruker "dra og slipp". Det som skjer er at Når jeg er påvei med fila mellom de to mappene blir fila borte fra pila. Så kan jeg gå tilbake og prøve å hente den igjen og den forsvinner ett eller annet sted mellom de to mappene.

Etter ørten forsøk kan jeg greie det.

Klipp ut og lim inn funker helt greitt.

Lenke til kommentar

Jo. Jeg ser den blinkinga.

Noe annet jeg også må nevne, er at det også er vanskelig å merke ord i en tekst. Merkinga kan helt utebli, eller den kan forsvinne når jeg høyreklikker, eller så kan halvparten av det jeg merka bli borte.

Og dette varierer fra og være helt håpløst til å være nesten brukbart.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti en PC som hadde aktivert en funksjon for bevegelseshemmede. Denne gjorde at knappen klistret seg om man holdt knappen inne i over 1? sekund, men den slapp igjen om man holdt den inne i 2-3sek.

Bortsett fra å finne denne og deaktivere om den er slått på, så kan muligens dette være noe å prøve? :D

post-16425-1168606926_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har vært borti en PC som hadde aktivert en funksjon for bevegelseshemmede. Denne gjorde at knappen klistret seg om man holdt knappen inne i over 1? sekund, men den slapp igjen om man holdt den inne i 2-3sek.

Bortsett fra å finne denne og deaktivere om den er slått på, så kan muligens dette være noe å prøve? :D

7704822[/snapback]

Etter det jeg har hørt fungerer den der kun på touch-screen :p

Men tipper det er enten aktivert en funksjon for musa i alternativer for bevegelseshemmede. Eller så er det et PS/2 problem feil puls. Samme feil ved bruk av USB ?

Lenke til kommentar

Klisterspray ja - genialt !

kunne klista fila til musepila så hadde det funka fint.

Har akkurat sjekka den rullestollogoen på kontrollpanelet. Ikke noe der som sto på - som jeg oppfatta da. Dette varierer jo også - det kommer plutselig også. Har prøvd forskjellige musetyper, men bruker trådløs Logitech. har prøvs å av-installere og installere musevare pånytt, og prøvs å kjøre uten musevare, men feilen er der likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...