milkwood Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Noen som vet hvor jeg får tak i polyfoniske ringetoner for samsung??? finner hauger og lass til nokia, men de funker ikke. forslag? samsung.no (som går videre til samsung.se) viser til en svensk side, men når jeg skal sende melding går det ikke siden det er et svenskt nummer... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 hvilken samsung-modell har du? du registrerer deg på mobilehits.se så får du 25 gratis Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 jeg har samme problemet!! jeg har en Samsung SGH-T100 (gøyal) det nytter ikke å bruke mobilehits.se for det går jo ikke ann å sende sms til de!! jeg tror jeg skal ringe til Samsung AB i Sverige (de har ikke Samsung i Norge) Ringer der i morgen.. STAY TUNED.. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Samsung er representert i Norge ved Senas, som har kontorer i Oslo. Du kan nå de på 22 08 63 00. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 du må registrere deg hos mobilehits.se det står forklart på en folder som ligger i esken. RTFM Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du kan prøve abcsms.no , har ikke fått min t100 enda så jeg er ikke sikker på om det funker, men jeg mener jeg har lest det en eller annen plass :smile: Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Man kan vell kanskje bruke wap`en også til å laste ned ? (Glemte meg litt av :wink: ) Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Her finner du masse ringetoner til Samsung T100 (kanskje ikke av det nyeste slaget, men det får duge) <SNIP> Filene er i .mmf format, så de virker ikke på nokia telefoner... Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 På <SNIP> er det hauger og lass med polyfoniske ringetoner og mye gratis ditt og datt til samsung telefoner, dessuten er det gratis java spill der som du kan laste ned og overføre til mobilen... Lenke til kommentar
scHe! Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 det bå du bestile så... men norge står ikke i listen så polyzone funker ikke Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vi godtar fremdeles ikke linking til kopibeskyttet materiale, hverken i form av polyfoniske ringetoner, javaspill eller annet. Gjentatte overtramp vil kunne møte reaksjoner. Håper dere kan respektere dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå