Joachim_F Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 id Software har holdt seg stille etter lanseringen av Doom 3. I følge John Carmack jobber de med et spill som er litt ulikt deres tidligere spill. Les mer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette hørres spennende ut. Lurer litt hvilken sjanger de skal legge seg i, noe ala tombraider? Altså den typen hvor det ikke er så mye skyting, men mer problemløsning, eller en kombinasjon av dette. Blir spennende og se valg av realisme, dette har vell ikke vert ID sitt viktigeste kort tidligere. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette må jo bare være Rage: Anarchy som John Carmack nevnte på E3 i 06?? Har ikke hørt noenting om Rage siden den gangen.. Men det må jo være dette? *sitre* Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette må jo bare være Rage: Anarchy som John Carmack nevnte på E3 i 06?? Har ikke hørt noenting om Rage siden den gangen.. Men det må jo være dette? *sitre* 7700276[/snapback] Vet du noe mer om dette rage? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når Carmack åpner slåa er det vel best å høre etter hva han sier. Selv om Doom 3 ikke var et så aller bra spill, med stor nøyanse svart, var motoren imponerende. Ser frem til et spill fra ID igjen, de er flink. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Må innrømme jeg også ble lei doom 3 i lengden. Er tross alt det skumleste spillet jeg har spilt. Blir ikke lett skremt, så det er vel heller det at det er frykten for å plutselig bli skremt som er skummelt. Id leverer kvalitetsspill, og ble gledelig overrasket over at de jobber sammen med andre utviklere om å lage nye doom, quake(ikke sikker, gidder ikke sjekke) og Wolfenstein() Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Må innrømme jeg også ble lei doom 3 i lengden. Er tross alt det skumleste spillet jeg har spilt. Blir ikke lett skremt, så det er vel heller det at det er frykten for å plutselig bli skremt som er skummelt. Id leverer kvalitetsspill, og ble gledelig overrasket over at de jobber sammen med andre utviklere om å lage nye doom, quake(ikke sikker, gidder ikke sjekke) og Wolfenstein() 7701242[/snapback] jeg syntes nå FEAR var enda skumlere jeg. hehe. men hva om vi hadde fått et nytt soldier of fortune spill? det er det jo bl.a raven software som står bak. Soldier of fortune med Doom 3/Quake 4 grafikk:D blir det mye voldeligere enn det? Jeg savner et skikkelig godt voldelig skytespill Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Enig! Nytt Soldier Of Fortune hadde vært konge! Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Tror ikke det er så mange andre enn IDsoft selv som vet noe særlig om Rage: Anarchy! Men jeg har ventet nå i en evighet på å få høre noe om det.. Det eneste John Carmack sa om det på E3 var vel at det var det neste "in-house" spillet de ville lage.. og at det ble først og fremst utviklet for Xbox360 og så ville de porte det til PC, og andre konsoller! Men også da var det uklart hvilken sjanger spillet ville havne i og hva som var tema for spillet. Men bare tittelen gir meg grøssninger.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg går jo da og håper på at det skal bli noe litt ala Deus Ex eller System Shock. Den formen for "ikke ren FPS". Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja det hadde vore absolutt konge, ID er visstnok litt innpå det der med å leggja inn RPG elementer i desse dagar så me får sjå Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 kommer det nytt doom og quake spill ? **sikkle** Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Håper de prøver seg på et spill a là System Shock I/II. FPS med RPG-elementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg