Empire of the Sub Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei, et enkelt og raskt spørsmål, hvor får jeg kjøpt optisk kabel i Oslo? Denne kabelen skal brukes fra Xbox og til en forsterker slik at jeg får surround. Takker så mye for svar Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 elkjøp, expert. mener de fleste har en slik på lager.. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hmm, vet du om noen i nærheten av Oslo S ? Jeg tar toget til Oslo S, og skal bare kjapt innom en butikken for å kjøpe optisk kabel før jeg drar videre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 www.stereofil.no men det er sikkert litt dyrt 500,- tror jeg det koster. Den butikken ligger i Grensen, 5min unna oslo s. Ellers så ha du jo Class olsson som ligger ved eldorado kino ca 5min uanna oslos det også Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Takker så mye Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg kjøpte optisk kabel på biltema til 45 kr. Hører snakk om at man ikke hører forskjell på billige og dyre optiske kabler.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hele poenget med å digitalisere lyd er jo at man ikke skal ha forringelse av lydkvalitet over kabler, DAC/ADC'er, etc. Så lenge den digitale datastrømmen (lyset) kommer fram er kvaliteten identisk på kabler til 45,- og 500,-. Eneste forskjellen jeg kan tenke med mellom dyr og billig kabel er lengre rekkevidde på dyr kabel, samt at det kanskje er vanskelig å brekke/ødelegge en dyrere kabel p.g.a høyere byggekvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå