DonSnoop Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg har følgende skjermkort, hovedkort og prosessor: Gigabyte GeForce 7300GT 256MB Vifteløs, 16x PCI-E, 256MB 128-bit GDDR2 Asus A8NE-FM, nForce4, Socket-939, Bulk AMD CPU Athlon-64 3500+ S-939 2.2GHz 512kB Boxed 300 Watt strømforsyning Kan jeg kjøpe et skjermkort til og kjøre SLI uten å bytte strømforsyning? Vil jeg få bedre ytelse? På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ved å kjøre sli vil du få bedre ytelse... men god ytelse blir det uansett ikke! du vil kanskje få ytelse på linje med det svakeste 7600gs kortet... tror ikke du vil få mer hvertfall.... 300w på det systemet bør holde selv om det blir i snaueste laget med SLI... hvor mange harddisker/optiske enheter osv har du? med kun en harddisk og 1dvd spiller f. eks. vil det nok gå Lenke til kommentar
DonSnoop Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 2 brennere og 4 harddisker.. hehe Da må jeg isåfall til pers med ny strømforsyning da, og det er uaktuelt! Hva skjer forøvrig hvis jeg har for lite "spræng" i strømforsyninga? Kan det gå ut over ytelsen på pc'en? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvis du klarer å kjøre SLI på et Asus A8NE-FM skal jeg gi deg mitt 8800GTX bytte mot dine 7300GT. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bedre å bytte til et kraftigere skjermkort. Hvis poweret ikke yter nok til å drive alle komponentene, vil f.eks. maskinen ikke starte, være ustabil eller reboote ved høy belastning. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Litt dumt spørsmål egentlig, for hovedkortet ditt støtter ikke SLI! Lenke til kommentar
DonSnoop Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 tabbe av meg det der, er ikke det hovedkortet jeg har! Klippet ut fra bestillinga mi, men fikk et annet hovedkort, da de ikke hadde det jeg bestilte på lager. Det hovedkortet jeg faktisk HAR, støtter SLI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå