sdf123 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ser at flere og flere selskap begynner med sånn 5 sifret nummer istedet for de vanlige 8 sifret nummerene. går de 5-sifret-nummeren samme som lokaltakst, eller er det andre takster da? jeg har ip-tlf og ringer da gratis innenalnds(lokaltakster). Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ser at flere og flere selskap begynner med sånn 5 sifret nummer istedet for de vanlige 8 sifret nummerene. går de 5-sifret-nummeren samme som lokaltakst, eller er det andre takster da? jeg har ip-tlf og ringer da gratis innenalnds(lokaltakster). 7697180[/snapback] Nei, de er mye dyrere, tror prisen uansett er 0,39 fra fast-tlf, og fra 0,80-2,99,- om du ringer fra mobil avhengig av hvilken operatør du har. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Er det mulig å finne det 8 sifrete nummeret fra et 5 sifret? Syntes jeg hørte noe om det en gang, at alle 5 sifrete peker mot et 8 sifret. stemmer det? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er det mulig å finne det 8 sifrete nummeret fra et 5 sifret? Syntes jeg hørte noe om det en gang, at alle 5 sifrete peker mot et 8 sifret. stemmer det? 7697352[/snapback] Ja, det går an, f.eks her: http://www.tlfnr.com/ fin oversikt over "billignummer" Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 flott, super side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå