wil Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei. Jeg har en firhjuling som jeg da kjører med. Den går ganske så bra, også på vinterføret. Så i dag skulle jeg på jobb. Jeg lot den stå ute litt i går pga at jeg var ute å kjørte en tur. Jeg satt den inn før jeg la meg i går. Var vel rundt 23.15-23.20 jeg satt den inni garasjen. Når jeg parkerer den, (samme hvor det er) så setter jeg på brekket på den, sånn at en av bremsene forblir inne. I natt begynte det å blåse endel og det var kaldt. Så i morrest da, så tenkte jeg at jeg skulle på jobb, men neida. Bakbremsa hadde frøset fast. Ville ikke rikke seg noen plass. Når jeg tok av brekket i morrest var bremsewiren litt slakk. Hva skal jeg gjøre? Heldigvis står den her hjemme da, hvis ikke hadde det vært sikkelig krise, men jeg vil helst få kjørt med den å da, selv på vintern liksom. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Prøve å spyle varmt vann på den? Håper noen vet noe. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Har nettop hatt samme problemet. men da bare på høyre bakhjul. Jeg fikset den ved å spraye crc og grease ved den "armen " som trekker bremsa tilbake når håndbraken er av. (ligger ved bremsetrommelen) Fungere fint enda.. Endret 11. januar 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Ok. vet ikke hvilket hjul bremsen står på. CRC kunne jo prøves. Er ikke så flink med slike ting så jeg får noen til å hjelpe meg i ettermiddag tenker jeg. Takk for hjælpa. Lenke til kommentar
Dragzyer89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 crc brude veld funke, men smøre bremser er ikkje så smart, pass på å tørk skikkelig va etter på iallefall! Lenke til kommentar
Dragzyer89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 crc brude veld funke, men smøre bremser er ikkje så smart, pass på å tørk skikkelig va etter på iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå