Gå til innhold

Siste Ordet 2

fondus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-26 18:35, skrev Anders Leipsland:

ROFLMAO!

Quote:

:

Tragisk, rett og slett

TRAGISK

Det finnes bare et SO
:grin:

:razz:

Hvis du hadde lest SO, ville du sett at Hartge sa at den som vant SO (fikk id1000)fikk æren av å starte so2

hvem skal le av hvem? :razz:

og anders, den meldingen skrev jeg ganske lang tid før det var påtenkt med å starte nytt SO og at man skulle stenge SO1, om man vil kalle det det.

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-11-26 18:49 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 18:39, skrev fondus:

Hvis du hadde lest SO, ville du sett at Hartge sa at den som vant SO (fikk id1000)fikk æren av å starte so2

hvem skal le av hvem?

Poenget er jo at DU har sagt i "Siste ordet2!!!" at det er "Tragisk, rett og slett" og at "Det finnes bare et SO".

Ved å starte "SO2" så har du på en måte gjort det du selv mener er "Tragisk, rett og slett" :wink:

Du kan jo også se det slik at du har endret mening om Siste Ordet 2 da. Så kom igjen nå, innrøm at du har gjort noe tragisk eller innrømm at du er så evneveik at du totalt skifter mening på noen få måneder :razz:

btw, hvorfor skulle du le av meg? Le fordi jeg IKKE har lest SO? jaja...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 18:50, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-11-26 18:39, skrev fondus:

hvem skal le av hvem?

Poenget er jo at DU har sagt i "Siste ordet2!!!" at det er "Tragisk, rett og slett" og at "Det finnes bare et SO".

Ved å starte "SO2" så har du på en måte gjort det du selv mener er "Tragisk, rett og slett" :wink:

Du kan jo også se det slik at du har endret mening om Siste Ordet 2 da. Så kom igjen nå, innrøm at du har gjort noe tragisk eller innrømm at du er så evneveik at du totalt skifter mening på noen få måneder :razz:

btw, hvorfor skulle du le av meg? Le fordi jeg IKKE har lest SO? jaja...

Jeg har redigert meldingen jeg skrev over, og skrevet grunnen. når jeg skrev det, var visste vi jo ingenting om hva som skulle skje med SO. Men det har visst blitt bestemt at SO skulle stenges av Hartge etter 10k poster, og at den som fikk id: 10k skulle starte so2 (iallefall slik jeg har forstått det) så da skjønner jeg ikke hvorfor du ler av meg.

Lenke til kommentar

fondus, du skjønner vel at det finnes 2 alternativer her?

- du gjør noe du synes er tragisk.

- du uttrykker deg for sterkt og følger andre som en sau følger gjeterhunden. Du skrev det tross alt såpass sterkt som at "Det finnes bare et SO", men nå er det plutselig helt ok at det finnes flere SO?

Om du ikke klarer å se det engang fremstår du jo som totalt idiot fondus =)

Innse at du har gjort en blunder og ikke prøv og ro deg unna fondus :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 18:29, skrev DjSlayer:

Hygglig att du ikke komprimerte bildet fondus, jeg kunne høre 384/128 linja mi skrike av smerte. Dessuten jeg har lest hele tråden kan jeg få lov til å poste her da
:roll:

LOL!!

Jeg har ISDN og lå med 60K når jeg lasta det ned.

Sjekket etterpå at det ble komprimert fra ISP.

Så ikke klag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...