pjuik Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skal bytte harddisk i min Armada M700, men når jeg tar ut den gamle ser jeg at den har en helt spesiell plastinnbygning med kontakter som er på tvers av harddisken. Dette må i såfall taes av for å montere på den nye, men lurer på om det er beregnet for å ta av siden det nærmest er klistret fast til undersiden av disken. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 dette er helt vanlig på de fleste bærbare, at de har en slags "skuff" som de er skrudd fast i når du tar de ut. Litt merkelig om den faktisk er limt fast, men kan ikke skjønne at det skal være noe problem å flytte den over til den nye disken. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det er bare å lirke det forsiktig av og sette det på den nye hd'n. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Vil ikke klisteret bli så dårlig etterhvert at det ikke vil sitte fast? Hele undersiden av disken er jo belagt med dette klisterpapiret. Har andre bærbare som er nyere, men der er det ikke noe slikt idiotisk opplegg. Der er det bare å skru løs disken fra skuffen og sette inn den nye. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Heh. Maskinen er urgammel. Hvor mange ganger skal du skifte disk ? Har skiftet 2-3 ganger på min, og den klistrer fortsatt fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå