Gjest Gjest_Daxon_* Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 vet dette er Veldig feil postet men lurer bare på hvorfor min konto er stengt? er det ikke vanlig og fortelle hvorfor man blir det? vet denne posten blir stengt fort som bare det men bare vil ha et svar helst siden jeg sendte mail igår og ingen svar Lenke til kommentar
Gjest Gjest_DaXoN_* Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 vet dette er Veldig feil postet men lurer bare på hvorfor min konto er stengt? er det ikke vanlig og fortelle hvorfor man blir det? vet denne posten blir stengt fort som bare det men bare vil ha et svar helst siden jeg sendte mail igår og ingen svar 7696903[/snapback] PS: jeg må ha svar her eller at dere åpner min konto siden jeg ikke har tilgang til mail atm og vil vite hvorfor dere har stengt meg ute,,, Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Send mail til [email protected] Har du gjort det får du vente på svar, det står i auto-meldingen du har fått at det kan gå opp til 4-5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg