Niskivara Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 En god regel det er verdt å få med seg er jo mer et spill selger i japan, jo dårligere er spillet. Det verste er at det er sant. Drit i å si imot for sånn er det bare 7697617[/snapback] Final fantasy, Dragon quest, Metal gear solid, Mario og pro evolution soccer er bare noen av spillene som selger godt der borte. Å si at spillene som selger godt i Japan suger er rett og slett idioti. Japanerene må da få lov til å ha andre meninger enn oss? 7697665[/snapback] Hva?? Vet du ikke at FIFA er et mye bedre spll enn Pro Evolution Soccer? (OK, jeg trodde det skulle være morsomt å skrive det, men en del inni min sjel døde da jeg tastet inn de blasfemiske ordene). Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ingen titler har blitt kansellert i følge Konami: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3156366 We previously reported that Konami had cancelled a number of Wii and PS3 titles. However, today Konami went on record to deny these cancellations, saying the printed release listings in Japanese magazines, Famitsu and Dengeki, are actually errors and the games are still going ahead as planned. None of the games currently have release dates, however. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ah, det var gode nyheter TCI, meget gode nyheter Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Kanskje bare stenge tråden da? Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 tjoho! da blir det julekvelden paa nytt jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå