Gå til innhold

Sperre for skjult anrop?

Anbefalte innlegg

hei,

er det mulig å sperre for innkommende anrop som er skjulte? altså vist noen ringer til meg med skjult anrop får de beskjed om at dem ikke kan ringe meg skjult anrop, eller at dem bare ikke kommer gjennom?

har forresten tele2 om det har noe å si..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per dags dato kan man ikke sperre for skjulte nummer som ringer på mobil. Men det er mulig på fasttelefon, så det er vel bare et tidsspørsmål for når man kan det på mobil også. Det er heller ikke mulig å spore opp hvem som ringte, med mindre saken er politianmeldt.

Lenke til kommentar

Veldig dumt at det ikke går på mobil, blir oppringt nesten en gang hver dag av ukjent nummer. Når jeg svarer, hører jeg bare noen damer som prater i bakgrunnen og så blir samtalen brutt. Ikke det at det er så utrolig irriterende, trykker bare på avvis, men er unødvendig!

Lenke til kommentar
Veldig dumt at det ikke går på mobil, blir oppringt nesten en gang hver dag av ukjent nummer. Når jeg svarer, hører jeg bare noen damer som prater i bakgrunnen og så blir samtalen brutt. Ikke det at det er så utrolig irriterende, trykker bare på avvis, men er unødvendig!

7697165[/snapback]

Du kan jo sperre for de som ikke ligger i telefonlista di i alle fall. Om dette er aktuelt for deg vet jeg ikke, men det er noe jeg har vurdert i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...