xico Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Altså , nå er jeg lei av å åpne alle slags porter... Har netopia.... er det en måte å åpne _ALLE_ portene på netopia , som på cisco? .... Har et problem med warcraft 3... jeg får ikke til å spille på battle net. Jeg kan spille custom game, men ikke normal game.... skal vedde dette har noe med portene og gjøre... ? PLZ HELP! Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Se om du finner DMZ host en plass på routern, det åpner alle portene tror jeg. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Dessverre, det er ikke mulig å gjøre det samme i netopiaen. Du kan åpne alle portene i brannveggen ( men bør i det minste sperre port 23TCP for å hindre uvedkommende tilgang over telnet ), men i selve NAT-delen er det ikke mulig. Netopiaen er sær i så måte, de portene som brukes av selve NAT-delen, kan man ikke åpne. Derfor kan du i utgangspunktet kun åpne port 1 - 49151 hvis jeg husker riktig. Portantallet som brukes av NAT-delen kan innskrenkes, men det anbefales ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå