fatalicus Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hei! Jeg kjøpte for en stund siden 100stk vifter til å ha som reservedeler når vifter ryker i svitsjene våre. når jeg mottok disse viftene i går så viste det seg at viftene var uten kontakt på kabelen (dvs. ingen mulighet til å plugge den inn i vifte styringen i svitsjen) jeg lurte derfor på om noen vet om noe sted der slike kontakter kan kjøpes? det jeg trenger er vanlige kontakter som slik som brukes til vifte styring i pc'er osv. men med kun to poler. hvis dere syns dere forklaringen min er dårlig så si ifra, så skal jeg se om jeg finner et kamera så jeg får tatt bilde av kontakten vi trenger. takker for all mulig hjelp! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du kan vel bare lodde dem på, tar ikke lang tid og er heller ikke vanskelig. Men jeg tror netshop har kontakter, mulig det bare er tre-leders kontakter, men to- og tre-leders kontakter kan brukes om en annen, er ikke noe problem det Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 takker! jeg fant riktig nok ikke den typen plugger der, men du sende meg på veien som jeg fant det på ^_^ ps. hvis noen lurer, så har firmaet http://www.parts4pinballs.com/ slike plugger av diverse typer. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 En slik du tenkte på? Futurlec.com 0,15$ stk + 5$ frakt Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 det var det ^_^ men når jeg letet etter dem så trodde jeg at de krympe kontaktene var med i pakken. siden de ikke var det så fant jeg ut at jeg kunne jo bruke de kontakt hettene (slik som du linker til) som jeg har på de gamle viftene, og heller bare kjøpe nye krympe kontakter. jeg skal derfor bestille disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå