Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Er det noen som vet om en bra side for info om brillene, og dens historie. Jeg skal også skrive noe om progressive/agressive glass/briller. Noen som kan forklare forskjellen mellom slike og vanlige briller? Det haster og trenger info inne kvelden er omme. Marius Endret 11. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 *riste oppgitt på hodet* http://en.wikipedia.org/wiki/Glasses Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Hehe, jeg skjønner hva du mener. Jeg har funnet ut litt, deriblant fra den siden du siktet til. Men problemet er at det er så mye stoff på og veldig dårlig forklart med underoverskrifter. En kompis har funnet de meste jeg trenger, men jeg trenger også litt mer info om progresive briller. Skal ha et forerdag å trenger det godt forklart, ikke masse stoff som ike er nyttig. Kort sagt: Hovedforskjellene, ikke stoff til et månedsprosjekt. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå