frankH Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Prøver å generere buttons som automatisk blir wrappet til ny linje dersom teksten er for lang for en linje. Med desse CSS-elementet går det fint i FF og Opera: div#local { width: 15%; } div#local button { width: 100%; } For FF og Opera blir alle knappene som ligger i <div id=local> på to linjer dersom teksten er lengre en div-størrelsen. På IE (både 6 og 7) kuttes teksten og bare en linje vises. Har prøvd meg litt fram med word-wrap, text-wrap og lignende men får inntrykk av at IE nekter å vise 2-linjers knapper uansett hva man gjør... Noen som har peiling på hvordan man fikser dette i IE? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kanskje denne kan hjelpe: http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/forms/imagebutton.html Lenke til kommentar
frankH Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 hmm, dette fungerer ikke for meg. IE (6 og 7) kutter fortsatt teksten etter en linje. noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 kan det ha noe med at IE tolker width og heigth på samme måte som gode nettlesere tolker min-width og min-height? Mener å huske å ha lest et sted at IE rett og slett ikke støtter såpass enkle css-tagger som width/height skikkelig. :'( Lenke til kommentar
frankH Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Stemmer det, men de har ordnet det i 7.0, og det er den jeg tester på... 7.0 er mye greiere enn 6.0, men fortsatt noe dritt i forhold til FF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå