Gå til innhold

Hvordan er din 'Computer OCD Loop'?

Venerable

Anbefalte innlegg

Det er en loop som skjer når man surfer. Hvor det første man gjør når man setter seg ned med PC-en, er å f.eks sjekke mailen. Så sjekke nedlastingsprogrammene, så diverse nettsider. Og når man er ferdig med å sjekke alle de obligatoriske tingene... Da begynner man på nytt igjen. Uten å være oppmerksom på det :!:

Selv tror jeg min går ca. slik:

IMDb.com - uTorrent programmet - Mine innlegg på HW.no - Mail - Resten av HW.no (dog ikke alle forumene) - Torrent sider - Dagbladet.no - VG.no - 'Dawn of War' underforumet på relicnews.com - screammagazine.com forumet - storedyret.no forumet - IMDb.com igjen

Kan sitte slik i mange timer :) Rekkefølgen er nok ikke helt nøyaktig.

Og det som gjør det enda sprøere er at jeg kan f.eks sjekke dagbladet.no, så hw.no. Og 2 min senere komme tilbake til dagbladet.no... Selv om jeg vet jævlig godt at ingenting nytt har kommet. IMDb.com er også rare greier, fordi jeg sjekker den hele tiden. Og IMDb oppdateres sånn ca. 1 gang til dagen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå for tiden går den nok noe ala dette: Diskusjon.no(mest musikkdelen) - Wikipedia - deviantArt - Gothic.net - YouTube - DarkLyrics - Mediaplayer

Går innom den siste veldig ofte egentlig...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Ctrl+Alt+Del, Little Gamers, Real Life, The Devil's Panties, Geebas on Parade, A World Like My Own, Krakow, Wapsi Square, Chugworth Academy, The Whiteboard, Abstract Gender, Misfile, Something Positive, Girls with Slingshots (Ja, jeg starter med å lese nettegneserier i den rekkefølgen), Gmail, Hotmail, Blink, Nettby, Russ.no, deiligst.no, Mine innlegg, Frostwhisper-forumet, Pratesjuk-forumet, DeviantArt, dikt.no, foto.no, gjesteboka på hjemmesida mi, og så tilbake til mine innlegg og blink i all evighet.

og litt utover natta, [email protected]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

skalvisjååå

gmail, msn, mine innlegg, x antall nettaviser, mi side(skolegreier), youtube, snoke i favorittbrukeres innlegg, sjekke blogger, tilbake til mine innlegg igjen og rundt og rundt :)

Lenke til kommentar

hmm...

har faktisk ikke noe standard loop, men på jobb har jeg noen ting jeg gjør før jeg starter å jobbe, men dette går ikke i loop...

hjemme skifter jeg stort sett mellom her, IRC, msn(hvis jeg snakker med noen) og evt andre sider jeg har oppe..

Lenke til kommentar

haha ja den runden der skjer hele tida.

Blir som når man er sulten. Ser i kjøleskapet. ingenting der. ser der igjen en liten stund etterpå. Fortsatt ingenting der.

Men ja er litt forskjellig her, men som regel er den slik:

Deviantart, tottyart, sketchtavern, visse andre animasjonsforum, hw, whinerz, nff, irc, entervoid, hw, og om igjen.

Edit: hender at jeg titter innom pondus forumet også, og om sommern går det mye i parkour.no :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Sjekker alltid mail først. Det er for øvrig det første jeg gjør etter at jeg har stått opp og det siste jeg gjør før jeg legger meg.

Etter det bærer det videre til VG.no, DB.no og HW.no + forum. Bruker ikke "mine innlegg"-funksjonen, så jeg bare kikker vilt! =)

Så sjekker jeg Slashdot, Hexus, Bit-tech osv. og tar en runde innom newsground.

Tror det var det! :p Når jeg starter opp Firefox er forresten mine 3 startsider mail, vg og hw!

Lenke til kommentar

Når jeg logger på.

Åpne FF, msn og mediamonkey. Så setter jeg på musikk, ser hvem som er på msn.

Så går det omtrent slik:

hw.no->forumet til hovedguilden min->Foumet til alt guilden (leser alt der)-> leser WoW forumet (til hver eneste tråd er lest / sett over) -> Småprat om rundt wow->humor (Sjekker snowdogs picture... og filmtråden, og random humor tråder) -> OT-baren -> annet

Repeat. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...