Bone Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Heisann! Prøvde et program som het ratDVD ( link ), da det programmet skulle klare å krympe DVDfilmer til å bruke en god del mindre plass.. Men, jeg var egentlig inneforstått med at det var mulig å spille av den krympede filen som en DVD film!? (På lik linje som man kryper/koder om en videofil til XviD, for eksempel). Spille den av i "krympet modus".. Når jeg prøver å spille av filen i VLC så får jeg bare frem lyd, men ikkeno' bilde.. Filmen fungerer jo i sin helhet når jeg pakker den ut igjen, men ikke når den er "pakket". Er det noe jeg gjør feil, noe som er feil, eller er det ikke meningen at det skal gå an å spille av disse filmene/filene? Takker for svar! EDIT: Jeg klarer å spille av filene slik at jeg ser video i selve programmet.. men da kommer det ikke lyd! Endret 11. januar 2007 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Ingen som vet / har prøvd? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 ratDVD er lagt død av utviklerene, istedet satser de på streaming over nettet via en annen (betal)pakke som jeg ikke husker navnet på. Derfor kan det utmerket godt være feil og bug som ikke vil fikses... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Okei.. Men, Tusen takk! .. da gidder jeg ikke utforske denne noe mer.. Litt dumt, for jeg hadde en del musikk-DVD'er som jeg tenkte jeg skulle utnytte denne funksjonen med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå