buzo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg leter etter tråden om innlevering av Xbox 360, den der det sto detaljert om hvordan man skal pakke den osv. Og om hvordan man sporer den osv. Har leita, men finner den ikke igjen. Noen som vet? Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Her har du den: Link Lenke til kommentar
buzo Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Takk skal du ha Min 360 ble hentet i morges, men jeg glemte å legge den inni den posen, la den bare rett i eska, håper det ikke gjør noe. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Takk skal du ha Min 360 ble hentet i morges, men jeg glemte å legge den inni den posen, la den bare rett i eska, håper det ikke gjør noe. 7697833[/snapback] Gjør ikkeno...gjorde det samme selv:-) Lenke til kommentar
buzo Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Går det an å spore den på nettet? Hvilken internett adresse? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 DHL...du skal ha fått et slikt AWB-nr som du kan skrive inn på hjemmesiden til DHL. Dersom du ikke har fått, så ring dem og spør etter det. Jeg leverte min personlig til DHL her i Bergen og fikk nr der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå