reyerd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Plutselig når jeg slo på maskinen min i går funket ikke touchpaden lengre. Ingen respons, maskinvaren ser ut til å være borte fra windows og finns ikke lengre. Har forsøkt å laste ned drivere uten hell, og såklart har maskinen vært startet på nytt. Om det har noe å si så er maskinen en asus varmeovn (a6k). Hva kan være galt, kan det være en fysisk feil på den? Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sikker på at du ikke bare har fått slått den av?? på de fleste bærebare kan du slå den av og på so du vil...men regner med at du har skjekka det i så fall Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Har en slik knapp for å slå den av å på, men vanligvis når jeg trykker den får jeg opp en melding om at den er på å av, nå skjer det ingenting å den virker ikke uansett. Har vært inne på enhetsbehandling å der er den ikke. Nå funker ikke dvd brenneren heller, ååh det hær er irriterende. Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe..Hmmm.høres litt mystisk ut det derre Formater marskina du :!: hehe... Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 det der hørtes veldig merkelig ut. enten kan det være et virus som går etter driverne og får ting til å slutte å virke ellers så kan det være varme. jeg har ingen andre logiske forklaringer. det kan jo selfølgelig også være at maskinen bare begynner å streike pga. den er gammel? men høres uannsett veldig rart ut, det der med at du mister del etter del. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Nå har jeg startet maskinen på nytt 5 ganger, og tilslutt funket touchpadn, skal jeg lese cd eller dvd må jeg ha 10 førsøk minst før den tar plata. Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei. Rart problem.. Prøv å skru av, ta ut batteri og vent noen minutter, så prøv igjen.. Ev. tap F8 (?) under oppstart og kjør "siste fungerende.." Har du sjekka "enhetsbehandling" og sett om det er noen guleutropstegn? Ev. avinstaller driverne for problemkomponentene, restart og re-installer Greb. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Har innstalert en annen windows versjon nå å samme problemet oppstår fortsatt. Så jeg tror nok det bare er en fysisk feil som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå