Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hjeeeeeelp

jeg lasta den ned! hva skal jeg gjøre??

hva gjør den ?

hvordan får jeg den bort?

jeg trykte at jeg ville ha den og så la den seg på skrivebordet som et helt vanlig ikon: den het "confirmation sheet", men den åpnet jeg aldri (for da skjønte jeg hintet). Har jeg virus på maskina da?

Hva vil dette bety for det nettverket jeg jobber i?

aaaangst......

HJÆLP!

veronica

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hjeeeeeelp

jeg lasta den ned! hva skal jeg gjøre??

hva gjør den ?

hvordan får jeg den bort?

jeg trykte at jeg ville ha den og så la den seg på skrivebordet som et helt vanlig ikon: den het "confirmation sheet", men den åpnet jeg aldri (for da skjønte jeg hintet). Har jeg virus på maskina da?

Hva vil dette bety for det nettverket jeg jobber i?

aaaangst......

HJÆLP!

veronica

7695738[/snapback]

Jeg regner med du mener at du lastet ned en fil som var vedlegg til en mail fra [email protected]. Så lenge du ikke har dobbeltklikket på denne filen, og dermed kjört den, så burde du väre trygg.

I fremtiden bör du derimot unngå å åpne mailer og leke med vedlegg som helt åpenbart er virus! :ohmy:

EDIT: Det burde jo väre selvsagt, men slett for all del denne "confirmation sheet"-filen.

Endret av Swe
Lenke til kommentar

Tusen takk for responsene!

jeg dobbeltklikket ikke nei (ting tar litt tid i et stresset hode og når jeg skulle klikke på den fila på desktopen så var jeg litt mer på nett) og jeg har hentet hitman og i tillegg mcafeerootkitdetective så da håper jeg at alt er bra. Hvis hitman faktisk gjør alt som den sier den gjør så er den jo fantastisk.

da håper jeg at alt er bra igjen.

(dritflaut å ha gjort d som e så innlysende at man ikke skal gjøre)

TAKK FOR ALL HJELP!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...