Gå til innhold

Kjøp av laptop - Hjelp til valg.

Jonas B.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå kommet til det stadium at jeg skal kjøpe en laptop..

Har sett litt rundt og fått et par tilbud, men er ikke helt oppdatert på akkurat det med laptoper..

Laptopen skal ikke være noen ekstrem spille maskin, men ser for meg at den klarer litt gamlere spill som WoW (som egentlig ikke trenger ekstrem ytelse..)

Jeg vil ha en Widescreen skjerm, ikke større enn 15.4"..

Ikke integrert skjermkort (pga delt skjermminne), har veldig lyst på integrert webcam siden dette er rett og slett genialt, og gjerne en del accessories siden dette skal være en all around maskin.

Har sett på:

Lenovo 3000 N100

Med specs

N100: Intel Centrino Duo Mobile Technology (Intel Core 2 Duo Processor T5600, 1.83GHz, Intel 3945ABG), Genuine Windows XP Pro, 1GB memory, 100GB, 15.4" SXGA+ TFT (1680x1050) VibrantView + Camera, Multi-Burner (DVD/RW CD/RW), nVidia GeForce Go 7300 128MB, Modem, Ethernet, Bluetooth, Fingerprint Reader, 6 cell battery, Worry-free computing with Lenovo Care, travel weight: 3kg, 1 year warranty carry-in .

Denne får jeg for 9500 gjennom jobben, kan ikke tenke meg at jeg skal bruke over 10000 på maskinen, så forslag tas imot med takk, eventuell erfaring med Lenovo maskinen.

-SteInMetz

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor store krav stiller du til grafikken i WOW? Med 7300go må du nok belage deg på ganske lav oppløsning og lite detaljer om du spiller endel i raid eller går pvp.

7695745[/snapback]

Dette vil være en backup maskin som jeg vanligvis ikke vil bruke til sånt med mindre jeg er borte hjemmefra, hvor det stasjonære råskinnet står :) Så som du kanskje skjønner så er ikke det akkurat det viktigste, det viktigste er faktisk muligheten til å kjøre det, uten nevneverdige problemer.

Men derimot film i senga osv kommer den nok til å bli brukt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...